سمعک‌های جدید Eargo پهنای باند و حذف نویز بهتری دارند

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
سمعک‌های جدید Eargo که در نمایشگاه CES معرفی شده‌اند علاوه بر کیفیت صدایی بهتر، طراحی جذابی دارند که کمک می‌کند سمعک موقعیت بهتری در گوش کاربر داشته باشد.
تبلیغات

استارتاپ Eargo که در سانفرانسیکوی آمریکا مستقر است و در زمینه‌ی دستگاه‌های پزشکی فعالیت می‌کند، در نمایشگاه 2020 CES نسل چهارم محصولات خود را معرفی کرده است؛ سمعک‌های Neo HiFi حاصل ۶ سال تجربه‌ی شرکت و یادگیری از تجربیات گذشته هستند. پیشرفت‌های محصول جدید، بیشتر شامل بهبود کیفیت صدا، افزایش پهنای باند، حذف نویز باد و حذف فیدبک سمعک (سوت سمعک) است. Eargo معتقد است ویژگی‌های جدید، تجربه‌ی شنیداری بهتری را همراه‌با صدای کامل برای کاربر رقم می‌زند.

Eargo

سمعک‌های جدید Eargo طراحی جالبی دارند؛ تیغه‌های کوچک و نرمی که در قسمت انتهایی سمعک اضافه شده‌اند کمک می‌کنند تا سمعک موقعیت بهتری در گوش داشته باشد. همچنین اپلیکیشن جدید به‌منظور تنظیم آسان‌تر سمعک برای محیط‌های مختلف شنیداری به‌روزرسانی شده است؛ نسخه‌ی iOS اپلیکیشن جدید درحال‌حاضر موجود بوده و نسخه‌ی اندرویدی آن نیز تا پایان ماه آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

محصولات جدید از طریق وب‌سایت Eargo با قیمت ۲۶۵۰ دلار قابل خریداری هستند؛ اما از حدود دو ماه دیگر با اضافه‌شدن امکان پرداخت قسطی ماهانه، قیمت محصول به ۲۹۵۰ دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

Eargo اولین محصول خود را در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه کرد و تابه‌حال توانسته سرمایه‌های خوبی جذب کند. این استارتاپ سال گذشته، ۵۲ میلیون دلار در دور چهارم سرمایه‌گذاری جذب کرد و مبلغ کل سرمایه‌‌گذاری خود را به ۱۳۵/۶ میلیون دلار رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات