مایکروسافت زمان و مکان برگزاری کنفرانس ایگنایت ۲۰۲۰ را اعلام کرد

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کنفرانس ایگنایت با تمرکز بر توسعه‌دهندگان و فعالان حوزه‌ی IT هرسال به میزبانی مایکروسافت برگزار می‌شود.
تبلیغات

مایکروسافت ایگنایت (Microsoft Ignite) نام کنفرانسی است که هرسال به میزبانی مایکروسافت و با محوریت توسعه‌دهندگان و متخصصان IT و کسب‌وکارها برگزار می‌شود. این کنفرانس که اوایل با نام تِک‌اِد (TechEd) (ترکیبی از دو واژه‌ی Technology و Education) شناخته می‌شد، اولین‌بار در سال ۱۹۹۳ در اورلاندو برگزار شد و از سال ۲۰۱۵، مایکروسافت با تغییردادن برنامه‌ی زمانی کنفرانس، نام آن را به ایگنایت تغییر داد. 

کنفرانس ایگنایت مایکروسافت که معمولا بین سه تا پنج روز طول می‌کشد، شامل ارائه‌های تخصصی است و شرکت‌کنندگان در این کنفرانس می‌توانند از نزدیک با مسئولان و توسعه‌دهندگان ارشد مایکروسافت ارتباط برقرار کنند و از جدیدترین فناوری‌های این شرکت آگاه شوند.

کنفرانس ایگنایت مایکروسافت / Microsoft ignite

Ignite 2020

مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است کنفرانس ایگنایت ۲۰۲۰ از ۲۱ تا ۲۵ سپتامبر (۳۱ شهریور تا ۴ مهر ۱۳۹۹) در نیواورلئان برگزار خواهد شد. انتخاب نیواورلئان به‌عنوان مکان برگزاری کنفرانس امسال در حالی است که ایگنایت سه سال گذشته در شهر اورلاندو برگزار شده بود و این گمان می‌رفت که اورلاندو به مکان برگزاری دائمی ایگنایت تبدیل شده است.

New dates and location for #MSIgnite! Save September 21-25, 2020 and join us in New Orleans. 🎉Pre-register today for an amazing week of technical training and more: https://myignite.microsoft.com/ pic.twitter.com/MDE72hf7FK— Microsoft Ignite (@MS_Ignite) January 17, 2020

مایکروسافت در ایگنایت ۲۰۱۹ که در نوامبر برگزار شد، زمان انتشار مرورگر اج کرومیموم و اپلیکیشن‌های آفیس موبایل جدید برای iOS و اندروید و قابلیت‌های جدید مایکروسافت تیمز (Micosoft Teams) را معرفی کرده بود. از دیگر فناوری‌های مهمی که مایکروسافت در کنفرانس سال گذشته معرفی کرد، می‌توان به توانایی ذخیره‌ی فیلم روی قطعه‌ای شیشه اشاره کرد.

کنفرانس ایگنایت بیشتر برای مشتریان سازمانی مایکروسافت جذاب است و از این منظر نقطه‌ی مقابل کنفرانس بیلد (Build) قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات