۲۰ سریال محبوب دهه اخیر از نگاه ۳۵۰۰ فعال تلویزیون

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در یک دهه گذشته سریال‌های متنوع و زیبایی از تلویزیون پخش شده‌اند. اکنون بعد از پایان سال ۲۰۱۹، بیش از ۳۵۰۰ نفر فعال صنعت تلویزیون از محبوب‌ترین سریال‌های یک دهه اخیر گفته‌اند که می‌توانید فهرست آن‌ها را مشاهده کنید.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    سال ۲۰۱۹ نیز به پایان رسید و اکنون با ورود به سال ۲۰۲۰ دهه‌ی جدیدی را آغاز کرده‌ایم. اما در یک دهه‌ی گذشته شبکه‌های تلویزیون میزبان سریال‌های مختلفی بودند که نه‌تنها در بازه‌ای محبوبیت بسیاری را به دست آوردند بلکه توانسته‌اند تا جایگاه خود را در ذهن علاقمندان به فیلم و سریال حفظ کنند. اکنون هالیوود ریپورتر در یک نظرسنجی به‌سراغ منتقدان و عوامل ساخت سریال‌ها رفته است تا در پرسشی از دیدگاه بیش از ۳۵۰۰ نفر در رابطه با محبوب‌ترین سریال‌های دهه گذشته مطلع شود. در ادامه می‌توانید فهرست این سریال‌ها را مشاهده کنید. برای مشاهده فهرست کامل «۲۰ سریال محبوب هالیوود در دهه گذشته از نگاه بیش از ۳۵۰۰ نفر فعال صنعت تلویزیون» می‌توانید به وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.

    Killing Eve

    ۲۰) Killing Eve

    سریال Killing Eve داستان زندگی یک مامور MI5 به‌نام ایو و شخصی به‌نام ویلانل را دنبال می‌کند که مأموریتی برای کشتن ایو به او داده می‌شود

    سریال Killing Eve از آن دسته سریال‌هایی محسوب می‌شد که شاید در ابتدا کمتر کسی منتظرش بود و آن را می‌شناخت، اما خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیون و شبکه BBC تبدیل شد. سریال کشتن ایو داستان زندگی یک مامور MI5 به‌نام ایو را دنبال می‌کند که زندگی آنطور که برای این مامور باهوش انتظار می‌رفت، پیش نرفته و در سمت دیگر ویلانل قرار دارد که یک قاتل حرفه‌ای است و مأموریتی برای کشتن ایو به وی داده می‌شود. در ادامه شاهد ماجراهای موش و گربه مانند این دو شخصیت هستیم که هر یک به‌دنبال شکار دیگری هستند. سریال Killing Eve یک سریال درام جاسوسی و کمدی سیاه و درواقع اقتباسی از رمان Villanelle اثر لوک جنینگز است. در این سریال شاهد نقش‌آفرینی بازیگرانی چون ساندرا اوه، جودی کومر و فیونا شو هستیم که نقش‌آفرینی این بازیگران با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شده است. تاکنون دو فصل از سریال Killing Eve تولید و منتشر شده و سریال برای فصل سوم و حتی چهارم نیز تمدید شده است.

    Breaking Bad

    ۱۹) Breaking Bad

    از سریال Breaking Bad یک سریال پیش درآمد و یک فیلم که سرنوشت جسی پینکمن را نشان می‌دهد، تولید شده است

    اگر شاید عجیب به‌نظر برسد که روزی شخصی به شما بگوید، یک معلم شیمی پس از اینکه سرطان گرفت و برای رفع مشکلات مالی به تولید شیشه روی آورد، اکنون بهترین تولیدکننده شیشه لقب گرفته و با نام والتر وایت شناخته می‌شود؛ همچنین بسیاری از ماموران پلیس تا کارتل‌های مواد مخدر به‌دنبال او هستند، اما سریال Breaking Bad چنین داستانی را روایت کرد و تبدیل به یکی از بهترین سریال‌های تاریخ تلویزیون شد. سریال برکینگ بد یکی از محبوب‌ترین و تحسین‌شده‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون است که در طول ۵ فصل توسط وین گیلیگان تولید و در بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC به‌روی آنتن رفت. موفقیت این سریال باعث شد تا اسپین‌آف پیش درآمد این سریال با نام Better Call Saul نیز تولید و منتشر شود. همچنین مدتی پیش فیلم بریکینگ بد از شبکه نتفلیکس منتشر شد که درواقع سرنوشت جسی پینکمن را نشان می‌داد. در سریال Breaking Bad شاهد حضور بازیگرانی چون برایان کرانستون، آرون پال، آنا گان، دین نوریس، باب ادنکیرک، جیانکارلو اسپوزیتو و جاناتان بانکز، بودیم. سریال برکینگ بد ۲ جایزه گلدن گلوب و ۱۶ جایزه امی را نیز دریافت کرده است.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات