نگاهی کوتاه به کلکسیون خودروهای فردی مرکوری

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
فردی مرکوری خواننده‌ی اصلی گروه کوئین کلکسیونی ارزشمند از خودروها دارد که در این مطلب، نگاهی به آن خواهیم انداخت.
تبلیغات

نام فردی مرکوری با گروه موسیقی راک کوئین گره خورده است و همگان از وی به‌عنوان اصلی‌ترین خواننده‌ی این گروه یاد می‌کنند. وی نه‌تنها خواننده و آهنگ‌ساز و تهیه‌کننده موسیقی بود؛ بلکه علاقه‌ی زیادی به خودرو داشت و کلکسیون باارزش خودروهایش گواه این مدعا است.

Freddie Mercury

درادامه، نگاهی به کلکسیون خودروهای این خواننده‌ی بزرگ خواهیم انداخت.

دایملر لیموزین DS420

Daimler Limousine DS420

زمانی‌که فردی مرکوری دایملر لیموزین DS420 را خرید، حتی گواهینامه‌ی رانندگی هم نداشت؛ اما به‌لطف شهرت خود معمولا بدون مشکل با این خودرو رانندگی می‌کرد. دایملر لیموزین DS420 خودرو دلخواه خانواده‌های سلطنتی اروپایی بود. 

لینکلن Town Car

Lincoln Town Car

لینکلن تاون کار خودرو سدان بزرگی بود که جایگزین مدل کنتیننتال شد. در زمان اقامت در نیویورک، فردی مرکوری از این خودرو به‌عنوان خودرو روزمره استفاده می‌کرد. مرکوری این خودرو را به این دلیل خرید که مجبور نباشد هربار به نیویورک می‌رود، خودرو کرایه کند. 

رولزرویس Silver Shadow

Rolls-Royce Silver Shadow

رولزرویس خودروساز بریتانیایی است که به‌دلیل ساخت خودروهای بسیار لوکس شهرت زیادی دارد. یکی از مدل‌های رولزرویس که نظر مرکوری را به خود جلب کرد، مدل سیلور شدو بود و وی تا زمان مرگ خود در سال ۱۹۹۱ این خودرو را نگه داشت. فردی مرکوری برای رولزرویس سیلور شدو خود تودوزی خاکستری با تزیینات چوبی سفارش داده بود. از دیگر قسمت‌های جالب این خودرو باید به پخش‌کننده‌ی کاست و تلفن اشاره کرد. 

رنجرور کانورتیبل

Range Rover Convertible

مرکوری در کلکسیون خودروهایش خودروهایی به‌جز خودروهای لوکس مثل رولزرویس هم داشت. رنجروور کانورتیبل V8 قبلا در مالکیت مدیر برنامه‌های مرکوری، یعنی جیم بیچ بود. 

مرسدس بنز 420SEL

Mercedes-Benz 420SEL

آخرین خودرو در مجموعه‌ی فردی مرکوری مرسدس بنز 420SEL است. این مدل نیز برای مرکوری حکم خودرو روزمره را داشت و وی از سال ۱۹۸۶ به‌بعد، با این مرسدس بنز تردد می‌کرد. چند سال پس از مرگ مرکوری، این مرسدس بنز در سال ۱۹۹۶ فروخته شد؛ ولی مالک جدید از خودرو مذکور به‌خوبی مراقبت نکرد و خودرو از بین رفت. خوشبختانه یکی از علاقه‌مندان به دنیای خودرو پس از مدتی این مرسدس بنز را خرید و آن را بازسازی کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات