بدون اینترنت تپسی بگیرید

دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
تپ‌سی از راه‌اندازی سرویس جدید خود خبر داده که برای کاربرانی که برقراری تماس تلفنی برای آن‌ها راحت‌تر است، مناسب است. با تپ‌سی تلفنی، کاربران می‌توانند با تماس تلفنی درخواست تپ‌سی کنند.
تبلیغات

تپ‌سی از راه‌اندازی سرویس جدیدی خبر داد که با استفاده از آن کاربرانی که دسترسی به اینترنت ندارند نیز می‌توانند درخواست تپ‌سی کنند. تپ‌سی تلفنی قابلیتی است که کاربران می‌توانند در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت یا گوشی‌ هوشمند از طریق آن درخواست تپ‌سی کنند. تپ‌سی تلفنی در تمام شهرهایی که تپ‌سی در آن‌ها فعال است، از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب و از طریق شماره‌ی تلفن ۱۶۳۰ در دسترس خواهد بود.

برای استفاده از تپسی تلفنی کافی است، مسافر با شماره ۱۶۳۰ تماس بگیرد و از اپراتورهای تپسی بخواهد که برای او نقش اپلیکیشن را بازی کنند. به محض تماس مسافر با شماره ۱۶۳۰، یک اپراتور آدرس دقیق مبدا و مقصد مسافر را دریافت کرده و روی اپلیکیشن علامت‌گذاری می‌کند. به این ترتیب، درخواست خودرو به نزدیکترین سفیر (راننده) فرستاده می‌شود و سفیر پس از تأیید درخواست، به سمت محلی که مسافر منتظر است حرکت می‌کند. در این مرحله مسافر روی خط تلفنی که به تپسی زنگ زده بود، یک پیام متنی دریافت می‌کند تا به او اطلاع داده شود که سفیر پیدا شده است.

همچنین به محض رسیدن سفیر به مبدا، مسافر یک پیام متنی دیگر دریافت می‌کند تا از رسیدن سفیر مطلع شود. اگر به هر دلیلی، سفیر درخواست مسافر را لغو کند، مسافر از طریق پیام متنی از لغو سفر مطلع می‌شود. در این صورت، برای مسافر پیامی ارسال می‌شود و می‌تواند با ارسال عدد ۱، دوباره درخواست خود را ساده‌تر و بدون طی مراحل قبلی، تکرار کند.

با استفاده از تپسی تلفنی، برخی از افراد مانند سالمندان که از فرزندان خود می‌خواهند برایشان تپسی بگیرند، می‌توانند با یک تلفن این کار را انجام دهند. علاوه بر این، نداشتن دسترسی به اینترنت، دیگر مانعی برای استفاده از خدمات تاکسی آنلاین نیست و به راحتی می‌توان بدون اینترنت، تپسی گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات