پیکسل 4a گوگل همزمان با پیکسل 4 رونمایی می‌شود

یک‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق کدهایی که از اپلیکیشن جدید دوربین گوگل به‌دست آمده است، گوگل قصد دارد امسال گوشی‌های پیکسل 4a و پیکسل 4 را هم‌زمان عرضه کند.
تبلیغات

آیا امکان دارد شاهد عرضه‌ی گوشی پیکسل 4a گوگل در کنار پیکسل 4 باشیم؟ جواب این سؤال با توجه به کدهایی که در اپلیکیشن جدید Google Camera مشاهده شده، مثبت است.

وب‌سایت 9to5Google با بررسی کدهای اپلیکیشن مذکور توانسته دستگاهی با کدنام needlefish را در کنار کد نام‌های coral و flame بیابد که گمان می‌کنیم مربوط به گوشی‌های گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4XL باشد. در حال حاضر این فقط یک حدس است، ولی عبارت needlefish قبل از ارجاعی به «کوالکام» آمده است که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی دستگاهی با تراشه‌ی اسنپدراگون باشد. در حقیقت، ماه‌ها است که کدنام‌های مختلفی از گوشی جدید گوگل منتشر می‌شود و کار اصلی حدس زدن دستگاه‌هایی است که به آن‌ها ارتباط دارد.

پیکسل 4 ای گوگل / google pixel 4a

باید توجه داشت که گوشی‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL ماه اردیبهشت عرضه شدند و اگر گوگل قصد داشته باشد دستگاه‌های میان‌رده‌ی جدید را پنج ماه زود‌تر روانه‌ی بازار کند، جای تعجب دارد. با‌این‌حال، به‌گفته‌ی 9to5Google، شایعاتی بر این مبنا وجود دارد که قرار بوده است گوشی پیکسل 3a نیز هم‌زمان با پیکسل 3 و پیکسل 3XL عرضه شود. ممکن است گوگل قصد داشته باشد، از این به بعد گوشی‌های بالارده و میان‌رده‌ی خود را به شکل هم‌زمان و در تاریخ یکسانی از سال عرضه کند. این کاری است که پیش‌تر اپل و سامسونگ امتحان کرده‌اند.

در حال حاضر نمی‌توان صحت این خبر را تأیید و از برنامه‌های گوگل آگاهی پیدا کرد، ولی به‌زودی اخبار رسمی مربوط به گوشی‌های جدید پیکسل در رویدادی که اواسط مهر برگزار می‌شود، انتشار خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات