مشخصات احتمالی میت 30 پرو فاش شد؛ رزولوشن کمتر از میت 20 پرو

شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
مطالعه 3 دقیقه
با نزدیک‌ترشدن به زمان رونمایی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو، تصاویر و مشخصات بیشتری از پرچم‌دار بعدی هواوی به بیرون درز پیدا می‌کند.
تبلیغات

میت ۳۰ پرو حتی پیش از معرفی رسمی، حواشی زیادی را متوجه خود کرده است. از یک طرف با توجه به تحریم‌های هواوی، شایعات به استفاده‌ی این تلفن هوشمند از اندروید بدون خدمات گوگل اشاره می‌کند و از طرف دیگر، چینش غیرمعمول دوربین و صفحه‌نمایش منحنی پرچم‌دار چینی‌ها در هفته‌های گذشته همواره خبرساز بوده‌اند. با تمام این‌ها، تا‌به‌حال اطلاعات زیادی از مشخصات این گوشی منتشر نشده بود.

هواوی در ایفا ۲۰۱۹، تراشه کرین ۹۹۰ را رونمایی کرد که به‌احتمال فراوان قدرت‌بخش میت ۳۰ خواهد بود. اکنون مشخصات منتسب به این گوشی را حساب کاربری RODENT950@ در توییتر منتشر کرده است. صفحه‌نمایش آبشاری میت ۳۰ پرو ۶.۶ یا ۶.۸ اینچ و از نوع امولد خواهد بود. وضوح تصویر این نمایشگر ۲۴۰۰ در ۱۱۷۶ و +Full HD است. نکته‌ی جالب این است که وضوح تصویر میت ۳۰ پرو از پرچم‌دار سال گذشته، یعنی میت ۲۰ پرو، کمتر است که از نمایشگری با وضوح +QHD استفاده می‌کرد.

مشخصات میت ۳۰

جزئیات منتشرشده از گوشی مذکور به ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم درکنار حافظه‌ی حداکثر ۵۱۲ گیگابایت، تراشه‌ی کرین ۹۹۰، باتری حجیم ۴,۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۴۰ واتی و قابلیت سوپرشارژ بی‌سیم ۲۷ واتی اشاره می‌کند. با توجه به شایعات و تصاویر لورفته، احتمالا هواوی در پرچم‌دار خود از چهار دوربین استفاده می‌کند. حسگر اصلی ۴۰ مگاپیکسلی میت ۳۰ پرو را حسگری ۴۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض و حسگر ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و حسگر ToF همراهی می‌کنند.

درباره‌ی سیستم‌عامل این گوشی حواشی بسیاری وجود دارد. برخی شایعات به استفاده از اندروید با پوسته‌ی EMUI 10 بدون سرویس‌های گوگل اشاره و برخی دیگر از اجرای سیستم‌عامل هارمونی روی این گوشی حکایت می‌کنند. هواوی بارها اعلام کرده است به استفاده از اندروید علاقه‌مند است؛ به همین دلیل، احتمال عرضه‌ی میت ۳۰ پرو با سیستم‌عامل هارمونی بعید به‌نظر می‌رسد.

میت ۳۰

به‌تازگی تصویری در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که بسته‌بندی میت ۳۰ را نشان می‌دهد که رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی روی آن درج شده است. همچنین، تصویر دیگری که به‌تازگی منتشر شده است، صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی واترفال (Waterfall Screen) با انحنای ۹۰ درجه‌ای در لبه را به‌خوبی نشان می‌دهد.

نمایشگر واترفال میت 30 پرو / mate 30 pro waterfall screen

دیدگاه شما درباره‌ی مشخصات احتمالی پرچم‌دار بعدی هواوی چیست؟ مشخصات و ویژگی‌های میت ۳۰ پرو را درمقایسه با پی ۳۰ پرو چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه‌های خود را با ما و کاربران زومیت به‌اشتراک بگذارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات