فروش ۷.۷ میلیون ساعت‌ هوشمند در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۹ در آمریکای شمالی

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
بازار ساعت‌های هوشمند آمریکای شمالی رونق قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده، به‌طوری که در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری، ۷.۷ میلیون دستگاه ساعت به فروش رسیده است.
تبلیغات

به گزارش مؤسسه‌ی Canalys، بازار فروش محصولات هوشمند پوشیدنی آمریکای شمالی در سه‌ماهه‌‌ی دوم سال جاری درمقایسه با سال گذشته ۳۸ درصد رشد کرده است. بنابراین گزارش، مجموع فروش ساعت‌های هوشمند در این سه‌ماهه به ۲ میلیارد دلار رسیده است.

تولید کننده

فروش سه‌ماهه دوم

۲۰۱۹ (میلیون)

سهم سه‌ماهه دوم

۲۰۱۹ از بازار

فروش سه‌ماهه دوم

۲۰۱۸ (میلیون)

سهم سه‌ماهه دوم

۲۰۱۸ از بازار

رشد سالانه

(درصد)

اپل

۲.۹

۳۷.۹٪

۲.۲

۳۹.۵٪

+۳۲

فیت‌بیت

۱.۹

۲۴.۱٪

۱.۶

۲۸.۳٪

+۱۸

سامسونگ

۰.۸

۱۰.۶٪

۰.۴

۶.۷٪

+۱۲۱

گارمین

۰.۵

۷.۰٪

۰.۵

۸.۴٪

+۱۵

فوسیل گروپ

۰.۳

۴.۱٪

۰.۲

۴.۳٪

+۳۴

سایر

۱.۳

۱۶.۳٪

۰.۷

۱۳.۰٪

+۷۳

جمع

۷.۷

۱۰۰٪

۵.۶

۱۰۰٪

+۳۸

همان‌گونه که انتظار می‌رفت، در این آمار سه‌ماهه شرکت اپل با ۲.۹ میلیون فروش، جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است و در مجموع ۳۸ درصد از بازار را در دست دارد. جایگاه دوم با فروش ‍‍۱.۹ میلیونی متعلق به شرکت فیت‌بیت است که ۲۴ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. سامسونگ با رشد چشمگیر ۱۲۱ درصدی در مقایسه با سال قبل موفق شده در رده‌ی سوم این آمار قرار بگیرد و با فروش ۰.۸ میلیون دستگاه و کسب ۱۰ درصد از سهم بازار از شرکت گارمین پیشی بگیرد.

آمار فروش ساعت های هوشمند آمریکای شمالی

به‌نظر می‌رسد تلاش سامسونگ برای تنوع‌بخشی به محصولاتش نتیجه داده است. این غول فناوری کره‌ای سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ اکتیو را با قابلیت‌های فراوان و طراحی زیبا روانه‌ی بازار کرد که توانست نظر مشتریان بسیاری را جلب کند.

درمقابل، ساعت هوشمند Versa Lite فیت‌بیت نتوانست موفقیتی را برای این شرکت به‌دست آورد؛ چراکه این محصول از قابلیت‌های بی‌نظیر محصولات سامسونگ و اپل بی‌بهره است. در این میان طبق معمول، اپل سه‌ماهه‌ی بسیار خوبی را تجربه کرد که طبق تخمین‌ها، ۶۰ درصد از فروش ساعت‌های هوشمند این شرکت به آمریکای شمالی اختصاص دارد.

از نظر قیمت، به‌نظر می‌رسد بهترین محدوده برای قیمت ساعت‌های هوشمند در بازه‌ی ۲۰۰ تا ۲۹۹ دلاری باشد. از نظر امکانات نیز کاربران بیشتر به حسگرهای سنجش ضربان قلب و قابلیت برقراری تماس تلفنی روی خوش نشان داده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات