گروه دیجی‌کالا برای اولین‌بار در نمایشگاه الکامپ شرکت می‌کند

چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گروه دیجی‌کالا، یکی از فعال‌ترین شرکت‌های حوزه‌ی فناوری کشور، برای اولین‌بار در نمایشگاه الکامپ شرکت کرده است. نکته‌ی بارز درباره‌ی این گروه، حضور همه‌ی زیرمجموعه‌‌ها و بخش‌های این شرکت در الکامپ است.
تبلیغات

هلدینگ دیجی‌کالا به‌عنوان یکی از اولین استارتاپ‌های داخلی که هم‌اکنون به بلوغ رسیده و دامنه‌ی فعالیت خود را گسترش داده است، برای اولین‌بار در نمایشگاه الکامپ ۹۸ شرکت می‌کند. نکته‌ی مهم درباره‌ی دیجی‌کالا، حضور تمام زیرمجموعه‌ها و بخش‌های دیجی‌کالا در این نمایشگاه فناوری است. امیرحسن موسوی، مدیر روابط‌عمومی دیجی‌کالا، در گفت‌وگو با زومیت اعلام کرد دیجی‌کالا همواره در پی فرصتی بوده تا بتواند با وجود تمام اعضای خانواده‌ی خود در رویداد یا نمایشگاهی حضور داشته باشد. با توجه به گستره‌ی فعالیت دیجی‌کالا که سایت دیجی‌کالا، دیجی‌استایل، فیدیبو، دیجی‌کالا فرِش، دیجی‌کالا نکست و دیجی‌پی درکنار آژانس‌های تبلیغاتی ادرو و فاینال‌تارگت را شامل می‌شود، الکامپ فرصتی استثنایی برای گروه دیجی‌کالا است تا در آن، بتواند دستاوردها و توانایی تمام اعضای خانواده‌‌ی خود را به‌نمایش بگذارد. 

دیجی‌کالا قصد دارد علاوه‌بر نمایش توانمندی بخش‌های مختلف، تجربیات مدیران خود را نیز به بازدیدکنندگان انتقال دهد. در همین زمینه، واحد منابع انسانی دیجی‌کالا برگزاری ۱۷ کارگاه مختلف را با حضور مدیران بخش‌های مختلف این هلدینگ پیش‌بینی کرده است. موسوی که خود یکی از برگزارکنندگان این کارگاه است، اعلام کرده مدیران دیجی‌کالا در حوزه‌های مختلف، موضوعات گوناگونی را پوشش خواهند داد که برگرفته از تجربیات این افراد طی فعالیت در دیجی‌کالا است. این کارگاه‌ها رایگان و آزاد است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سالن الکام استارز (سالن‌های ۸ و ۹) در این کارگاه‌ها شرکت کنند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات