HTC سری محبوب Wildfire را با چهار گوشی اقتصادی احیا خواهد کرد

چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
HTC در نظر دارد به‌زودی چندین گوشی‌ میان‌رده‌ی اقتصادی از خانواده‌ی Wildfire را در کشور روسیه به بازار عرضه کند.
تبلیغات

در چند وقت اخیر، اخبار بسیاری درباره‌ی همکاری HTC با سایر شرکت‌ها به‌گوش می‌رسد. طبق جدیدترین گزارش‌ها، HTC قصد دارد با همکاری یکی از شرکت‌های محلی روسی، سری گوشی‌های هوشمند Wildfire را احیا کند. در گذشته، تنها نام Wildfire E در رسانه‌ها منتشر شده بود؛ اما حالا احتمال عرضه‌ی چندین گوشی هوشمند دیگر نیز از این خانواده قدرت گرفته است و حتی امکان دارد تعداد کل اعضای جدید این خانواده به عدد ۱۰ نیز برسد.

ممکن است برند Wildfire برای کاربران کنونی گوشی‌های هوشمند چندان آشنا نباشد؛ اما این نام تداعی‌کننده‌ی روزهای درخشان HTC در گذشته به‌شمار می‌رود. اکنون نیز ممکن است احیای دوباره‌ی سری Wildfire راه نجاتی برای این سازنده‌ی بزرگ از ناکامی‌های اخیر باشد. جزئیات مربوط به Wildfire E در گذشته به بیرون درز کرده بود؛ اما اکنون اطلاعات بیشتری از سه گوشی دیگر جدید این خانواده منتشر شده است که در راه بازار روسیه قرار دارند. تمامی چهار دستگاه جزو میان‌رده‌های اقتصادی به‌شمار می‌روند که به‌احتمال زیاد ویژگی‌های جدید همراه‌ با برچسب قیمت رقابتی را یدک خواهند کشید.

همان‌طورکه در گذشته نیز اشاره شد، Wildfire E از نمایشگر ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد و به پردازنده‌ی ۱.۶ گیگاهرتزی Spreadtrum SC9863 مجهز شده است. دو گیگابایت حافظه‌ی رم درکنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز پردازنده‌ی مذکور را همراهی می‌کنند. HTC دو لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی و یک لنز ۵ مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی در نظر گرفته است. باتری ۳,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز وظیفه‌ی تأمین انرژی دستگاه را برعهده دارد. عضو دیگر این خانواده Wildfire E Plus نام گرفته است که ویژگی‌های سخت‌افزاری آن مشابه برادر کوچک‌تر خود است؛ اما به نمایشگر بزرگ‌تر ۵.۹۹ اینچی بدون تغییر رزولوشن و پردازنده‌ی دو گیگاهرتزی مدیاتک Helio A22 مجهز شده است.

اچ‌تی‌سی وایلدفایر / HTC wildfire

Wildfire E1 یکی دیگر از محصولات جدید HTC است که از نمایشگر ۶.۰۸ اینچی با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره خواهد برد. سایر مشخصاتاین گوشی مشابه با Wildfire E Plus است؛ اما درزمینه‌ی دوربین از لنز ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و لنز ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده می‌کند. درنهایت، بزرگ‌ترین گوشی جدید این خانواده Wildfire نام دارد که ویژگی‌های بهتری از سایر برادران خود دارد. محصول مذکور به نمایشگر ۶.۲۲ اینچی با رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل با پردازنده‌ی ۲.۳ گیگاهرتزی مدیاتک Helio P23 مجهز است. حافظه‌ی رم سه گیگابایتی از نوع DDR4 با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین اصلی با دو لنز ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۳,۵۰۰ میلی‌آمپرساعتd از دیگر ویژگی‌های دستگاه به‌شمار می‌رود.

احتمال‌های فراوانی درباره‌ی سری Wildfire وجود دارد و ممکن است در آینده‌ی نزدیک، ۶ دستگاه دیگر از این خانواده معرفی شود. همچنین، امکان دارد این تولیدکننده‌ی کهنه‌کار تلفن‌همراه از خاک روسیه فراتر رود و در سایر بازارها نیز محصولات این خانواده را عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات