کول مستر مینی کیس MasterCase H100 Mini ITX را رونمایی کرد

شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کول‌مستر مینی‌کیس جدید خود با نام MasterCase H100 Mini-ITX را رونمایی کرد. نحوه‌ی طراحی این مینی‌کیس به‌گونه‌ای است که آن را می‌توان بین دو گروه مختلف Mini Cube و Micro Tower قرار داد.
تبلیغات

افزایش ارتفاع در طراحی مینی‌کیس MasterCase H100 Mini-ITX باعث شده است فضای بیشتری دراختیار کاربر قرار بگیرد و برخی از اجزا با اندازه‌ی کامل مانند فن‌های RGB 200mm درون این محصول جای بگیرند.

در پشت این کیس، بخش اضافه‌ای طراحی شده که مخصوص جای‌گذاری منبع تغذیه است و این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند از منبع تغذیه‌ای با اندازه‌ی ۱۶۰ میلی‌متر استفاده کند. این بخش اضافه افزایش چند سانتی‌متری در عرض و طول این مینی‌کیس را باعث می‌شود.

mini case

حداکثر ارتفاع موجود برای قراردادن خنک‌کننده‌ی پردازنده ۸۳ میلی‌متر است. این، یعنی کاربران فقط می‌توانند از خنک‌کننده‌های مایع کوچک و کامپکت استفاده کنند؛ اما درعوض، محل تعبیه‌شده برای جای‌گذاری فن‌ها به‌اندازه‌ی کافی بزرگ است و می‌توان از اندازه‌های مختلف ۱۲۰ و ۱۴۰ و ۲۰۰ میلی‌متری برای تهویه‌ی هوای درون کیس استفاده کرد.

mini case 2

استفاده از رادیاتور مجزا باعث کاهش اندازه‌ی کارت گرافیک از ۲۱۰ به ۱۶۰ میلی‌متر می‌شود که این ۵۰ میلی‌متر تفاوت محسوسی به حساب می‌آید؛ بنابراین، شرکت سازنده به‌منظور افزایش فضای درونی کیس به‌صورت پیش‌فرض فن‌هایی در بخش جلویی تعبیه کرده است که باعث می‌شود فضای بیشتری دراختیار کاربر قرار گیرد. بااین‌حال، اگر کسی از رادیاتور‌های مجزا در ساخت این کیس استفاده کند با کمبود فضای درونی مواجه خواهد شد.

mini case 3

برای ذخیره‌سازی، شرکت تمهیدات مناسبی اندیشیده است که به کاربر راحتی عمل بیشتری برای انتخاب سخت افزارهای ذخیره‌سازی دهد. طراحی این کیس به‌گونه‌ای است که کاربر می‌تواند از حافظه‌های ذخیره‌سازی اینترنال ۲.۵ و ۳.۵ اینچی در زمان سرهم‌کردن کیس استفاده کند. شایان ذکر است جایگاه قرارگیری حافظه‌ی ذخیره‌سازی اینترنال در بخش پایین و کف کیس است.

mini case 4

این کیس با قیمت ۷۰ دلار به بازار عرضه شده است و هم‌اکنون کاربران می‌توانند آن را به‌صورت آنلاین از فروشگاه‌های معتبری نظیر آمازون بخرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات