نتیجه نظرسنجی: کاربران زومیت ارزش خرید وان پلاس 7 پرو را بیشتر از رقبا می‌دانند

دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
مطالعه 4 دقیقه
وان‌پلاس ۷ پرو به عقیده‌ی کاربران زومیت ارزش‌ خرید بیشتری نسبت به رقبایی همچون گلکسی اس ۱۰ پلاس و می ۹ دارد.
تبلیغات

بازار گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار با وجود بزرگ بودن با تهدید بزرگی رو‌به‌رو است که سرانجام روزی ضربه‌ی خود را به این بازار خواهد زد. وان‌پلاس سازنده‌ی قاتل پرچمداران این‌بار با زیرپای گذاشتن برخی اعتقادات خود چالشی جدی‌تر برای گوشی‌های پرچم‌دار رقم زده است. به نظر می‌رسد که BKK به‌عنوان شرکت مادر وان‌پلاس، ویوو و اوپو اجازه‌ی حجوم جدی‌تر به پرچمداران و افزایش قیمت را برای وان‌پلاس ۷ پرو صادر کرده است ازاین‌رو شاید در آینده‌ شاهد واگذاری کامل بخش پایینی‌تر بازار به برندهای همچون اوپو باشیم.

بازار گوشی‌های موبایل را از دو منظر داخلی و خارجی می‌توان بررسی کرد؛ به‌دلیل پایین‌تر بودن قیمت منطقه‌ای محصولات برخی برندها مانند سامسونگ در ایران و حجم بازار بزرگ آن‌ها در ایران شاهد قیمت‌های معقول‌تر آن‌ها نسبت به قیمت ارزی آن‌ها هستیم. برای مثال گلکسی اس ۱۰ پلاس با قیمت پایه‌ی ۱۲ میلیونی در کشورمان به فروش می‌رسد در صورتی که قیمت گوشی وان‌پلاس ۷ پرو با یک محاسبه‌ی ساده با قیمت روز موبایل به رقمی در حدود ۹.۵ میلیون تومان خواهیم رسید؛ منظور از این ارقام نشان دادن کاهش تفاوت قیمت این دو محصول در بازار کشورمان است به این تعبیر که کاربران در بسیاری از بازارهای دیگر وان‌پلاس را گوشی ارزان‌تر و اقتصادی‌تری می‌بینند.

وان پلاس ۷ پرو

وان‌پلاس ۷ پرو به نخستین نمایشگر اولد با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتزی در گوشی‌‌های غیر گیمینگ مجهز شده است؛ نمایشگری بزرگ که بدون حضور بریدگی و حفره تجربه‌‌ای روان و خالص ارائه می‌دهد. استفاده از حافظه‌ی UFS 3.0 و موتور لرزش جدید درکنار سیستم دوربین سلفی خاص آن وان‌پلاس ۷ پرو را به‌عنوان یک جهش بزرگ‌ در دنیای وان‌پلاس مطرح می‌کند. دوربین عضو جدید خانواده‌ی وان‌پلاس حرف‌های زیادی در رده‌ی قیمتی خود دارد و تهدیدی برای آینده‌ی قلمروی پرچمداران خواهد بود.

مقایسه گلکسی اس ۱۰ پلاس با هواوی پی ۳۰ پرو

در نظرسنجی هفته‌ی گذشته‌ی زومیت که با شرکت ۲٫۹۴۹ نفر از چهاشنبه شب تا صبح دوشنبه برگزار شد. ۱٫۲۰۵ نفر معادل ۴۰.۸۶ درصد کاربران وان‌پلاس ۷ پرو را از نظر ارزش خرید برتر از ۵ رقیب آن دانستند. در بخش نظرات برخی به درستی به بحث تفاوت ارزش خرید در بازار داخلی و جهانی اشاره کرده‌اند و برخی نیز همچنان ساخته‌ی جدید چینی‌ها را با بهترین خرید می‌دانند. دو گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس و می ۹ نیز به ترتیب با ۱۹.۴۳ و ۱۶.۵۸ درصد آرا در جایگاه دوم و سوم بهترین گوشی‌های بالارده از نظر ارزش خرید قرار گرفتند.

گوشی هواوی پی ۳۰ پرو نیز هنوز به‌صورت رسمی وارد بازار کشورمان نشده با کسب ۱۴ درصد آرا در رتبه‌ی چهارم قرار گرفته است؛ شب گذشته هواوی در جریان رونمایی از پی ۳۰ پرو در ایران، قیمت دلاری حدودی ۸۰۰ دلار را برای ورود این محصول به کشورمان اعلام کرده است. طبق انتظار آیفون ۱۰ اس‌مکس به‌عنوان یکی از گران‌ترین پرچمداران بازار در جایگاه پنجم قرار گرفته است. تنها ۳ درصد از کاربران جدیدترین پرچم‌دار ژاپنی‌ها را انتخاب کرده‌اند.

نتیجه نظرسنجی ارزش خرید وان پلاس ۷

نظر شما در مورد نتیجه‌ی این نظرسنجی چیست؟ افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری این گوشی نسبت به نسل قبل را منطقی می‌دانید؟ در صورتی که پی ۳۰ پرو با قیمت معقول (معادل ۸۰۰ دلار) وارد بازار کشورمان شود نظر شما تا چه اندازه تغییر خواهد کرد؟ ما و دیگر کاربران را از دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود آگاه کنید.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید، در بخش محصولات زومیت می‌توانید جست‌وجو کنید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات