شخصیت و میزان خلاقیت خود را با آزمون ادوبی شناسایی کنید

جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آزمون جذاب بررسی خلاقیت فردی شرکت ادوبی، نوع شخصیت و میزان خلاقیت شما را در قالبی منحصر‌به‌فرد نشان می‌دهد.
تبلیغات

اگر خود را به‌عنوان انسانی خلاق می‌دانید و تست‌های شخصیتی متفاوتی را از خود گرفته‌اید، قویا پیشنهاد می‌کنیم آزمون سرگرم‌کننده‌ی شرکت ادوبی را نیز امتحان کنید. در آزمون‌های تست خلاقیت باید به یک سری سوالات انتزاعی (سوالات حدسی) پاسخ دهید تا از میزان خلاقیت خود آگاه شوید. اما بزرگ‌ترین وجه متمایز کننده‌ی این آزمون با سایر نمونه‌های موجود، نمایش برخی انیمیشن‌های جذاب پیش از پاسخ به هر سؤال است تا حس شما را نسبت به سؤال بعدی تقویت کند. بدین ترتیب پاسخ بهتری برای هر سؤال خواهید داشت.

تست خلاقیت فردی

آزمون تست خلاقیت ادوبی از ۱۵ سؤال دو گزینه‌ای تشکیل شده است که مطمئنا کمی عجیب و غریب بنظر می‌رسد. از برخی سوالات جالب‌توجه این آزمون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمایل دارید زندگی را از قاب داستان یا سیستم‌ها ببینید؟
  • آیا شما یک خط کش هستید یا یک فنر؟
  • آیا نوک انگشت پای خود را به آب می‌زنید یا درون آب شیرجه می‌زنید؟

وقتی به این سوالات پاسخ دادید نتیجه‌گیری انجام می‌شود و شما یکی از هشت مورد خلاقیت را به خود اختصاص خواهید داد. هشت گروه خلاق این آزمون شامل هنرمند، متفکر، ماجراجو، سازنده، تولید‌کننده، رویایی، نوآور و خیال‌پرداز است. طبق بررسی زومیت، این آزمون یکی از جذاب‌ترین و البته دقیق‌ترین نمونه‌هایی است که در وب وجود دارد و پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را تجربه کنید. 

برای شرکت در آزمون تست میزان خلاقیت خود، به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات