دوج چارجر و فورد موستانگ کلاسیک با تیونینگ Speedkore به نمایش گذاشته شدند

یک‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
خودروهای کلاسیک همواره در میان مردم محبوب بوده‌اند. شرکت اسپیدکر دو عدد از محبوب‌ترین این خودروها را تقویت کرده و به دو غول سریع تبدیل کرده است.
تبلیغات

شرکت Speedkore دو خودرو از آخرین پروژه‌های خود را در نمایشگاه کالیفرنیا ۲۰۱۹ برای اولین‌بار به نمایش درآورد. اولین خودرو یک دوج شارژر مدل ۱۹۷۰ با بدنه‌ی فیبر کربن و موتور دیمن تقویت شده و دومین خودرو یک فورد موستانگ باس مدل ۱۹۷۰ است که برای بازیگر معروف (رابرت داونی جونیور) ساخته شده است.

Dodge Charger SpeedKore Evolution

ساختن خاص‌ترین دوج شارژر دنیا، کار ساده‌ای نیست اما اسپیدکر این کار را با افزودن بدنه‌ی فیبر کربنی انجام داده است. نتیجه‌ی این کار، خودرویی با وزن ۱۴۵۱ کیلوگرم شده است.در زیر کاپوت، موتور ۶.۲ لیتری V8 دوج دیمن قرار دارد که با کمک انژکتورهای بزرگ‌تر، سوپرشارژر جدید و سیستم اگزوز سفارشی، ۹۶۶ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. این پیشرانه روی شاسی کاملا جدید اسپیدکر، سیستم تعلیق افترمارکت و رینگ‌های HRE مجهز به لاستیک‌های میشلن قرار دارد. در داخل خودرو هم از چرم قهوه‌ای تیره استفاده شده است.

در موستانگ رابرت داونی جونیور هم پنل‌های فیبر کربنی در نواحی مختلفی نظیر کاپوت، سپرها و بال عقب دیده می‌شوند تا از وزن آن بکاهند. این خودرو از موتور ۵ لیتری V8 مجهز به سوپرشارژر و جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته بولر بهره می‌برد.داخل خودرو هم چرم قهوه‌ای را می‌بینید که روی صندلی‌ها، داشبورد و قطعات دیگر کشیده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات