۲ مسجد باشکوه مالزی که حتما باید ببینید

چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کوالالامپور، پایتخت مالزی، پر از آثار تاریخی است؛ معابد و مساجد یکی از جذابیت‌های تاریخی این شهر هستند که گردشگران علاقه زیادی به بازدید از آن‌ها دارند.
تبلیغات

کوالالامپور پر از مساجد و معابد زیبا است که هر یک بیان‌کننده تاریخ این شهر هستند. سفر به پایتخت مالزی فرصتی است برای بازدید از مساجد، معابد بودایی، معابد هندو و کلیساها. فرهنگ محلی و آثار هنری در این معابد و مساجد کرد دارند و هر یک طرح منحصربه‌فرد و دیدنی دارد. اگر برای مقصد تور نوروز 98، مالزی و کوالالامپور را انتخاب کرده‌اید، با زیباترین معابد و مساجد این شهر آشنا شوید تا در این سفر، حتما به این مکان‌های مقدس و اسرارآمیز سری بزنید.

شما می‌توانید بهترین آفرهای تورهای نوروز را در کجارو مشاهده کنید و ارزان‌ترین تور به مقصد دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

همچنین هر زمانی‌که قصد سفر به کوالالامپور را دارید، می‌توانید ارزان‌ترین تور کوالالامپور را ازطریق آژانس‌های مسافرتی که با ما همکاری دارند، خریداری کنید. ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه‌ریزی کنید.

در ادامه با ۲ مسجد باشکوه و فوق‌العاده دیدنی آشنا می‌شویم که حتما در سفرتان به مالزی باید از آن دیدن کنید.

مسجد تنگه مالاکا، جزیره مالاکا

مساجد مالزی

مسجد تنگه مالاکا در جزیره مصنوعی مالاکا قرار دارد. این مسجد به‌گونه‌ای ساخته شده است که زمانی‌که آب بالا می‌آید، گویی روی اقیانوس شناور است. این مسجد تقریبا جدید است و در سال ۲۰۰۶ ساخته شده است، اما قطعا یکی از جاهایی است که در سفر به مالزی حتما باید از آن بازدید کرد، به‌خصوص شب‌ها که مسجد چراغانی است و منظره بسیار زیبایی ایجاد می‌کند. اگرچه این مسجد در کوالالامپور قرار ندارد، اما جزو جاذبه‌هایی است که حتما باید در تور مالزی دیدن کنید. 

مسجد آهن، پوتراجایا

مساجد مالزی

مسجد توانکو میزان زین العابدین به‌دلیل طراحی آهنی آن، با نام مسجد آّن نیز شناخته می‌شود. این مسجد در پوتراجایا قرار دارد. مسجد آهن به‌طور رسمی در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد و تقریبا ۲۴ هزار نفر ظرفیت دارد. مسجد آهن طراحی مستحکم شیشه‌ای و آهنی دارد و یکی از برجسته‌ترین بناهای این منطقه است. داخل مسجد با آیه‌های قرآن زینت داده شده و فواره‌ها و طراحی بسیار باشکوهی دارد. این مسجد قطعا یکی از خیره‌کننده‌ترین مساجدی است که در مالزی وجود دارد و حتما باید از آن بازدید کنید.

شما می‌توانید علاوه‌بر مکان هایی که معرفی کردیم، فهرست کامل جاهای دیدنی مالزی را در کجارو مشاهده کنید و درمورد جاذبه‌های آن اطلاعات کاملی به‌دست بیاورید. موقعیت مکانی هر جاذبه روی نقشه، امکانات آن‌ها و جاهای دیدنی رایگان در مالزی را در کجارو مشاهده کنید و سفرتان را برنامه‌ریزی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات