نیکون از لنز 70-24 میلی‌متری F2.8 برای مانت Z رونمایی کرد

جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کاربران دوربین‌های بدون‌آینه نیکون به‌زودی به لنز استاندارد و محبوب ۷۰-۲۴ میلی‌متری این شرکت دسترسی خواهند داشت.
تبلیغات

نیکون بالاخره از لنز مورد انتظار بازه‌ی استاندارد خود رونمایی کرد. لنز ۷۰-۲۴ میلی‌متری F2.8 S نیکون طبق برنامه‌ی راه این شرکت برای عرضه‌ی لنز‌های مخصوص دوربین‌های بدون‌آینه‌ی آن، معرفی و در فصل بهار به بازار عرضه خواهد شد. لنز استاندارد جدید نیکون گزینه‌ی ایده‌آلی برای کاربران دوربین‌های بدون‌آینه و فول‌فریم Z6 و Z7 نیکون خواهد بود.

لنز نیکون 70-27 میلی متری NiKon

در مقایسه‌ با لنز ۷۰-۲۴ میلی‌متری AF-S مخصوص مانت F، لنز جدید نیکون ۲۵ درصد کوچک‌تر و ۱۸ درصد سبک‌تر است که این بهبود به واسطه‌ی طراحی جدید عدسی‌ها و به کارگیری ۱۷ المان در ۱۵ گروه به ارمغان آمده است. درکنار پوشش نانو کریستال نیکون، لنز ۷۰-۲۴ میلی‌متری Z این شرکت از پوشش جدیدی با نام آرنئو (Arneo) بهبره می‌برد که به‌گفته‌ی مدیران نیکون، عملکرد بهتری در حذف پرتوهای نوری و جلوه‌های روح‌زدگی دارد. پوشش فلوئورین المان‌های جلویی و انتهایی لنز‌ها نیز کمک زیادی به پاک کردن رطوبت و چربی از سطح آن‌ها می‌کند.

لنز نیکون 70-27 میلی متری NiKon

از دیگر قابلیت‌های جذاب لنز جدید نیکون، وجود دکمه‌‌ی  L-Fn با قابلیت سفارشی‌سازی عملکرد درکنار نمایشگر OLED است که اطلاعات مختلفی از جمله فاصله‌ی کانونی، گشودگی دیافراگم و فاصله‌ی فوکوس را نمایش می‌دهد. نیکون همچنین حلقه‌ی کنترلی سومی به این لنز افزوده است تا درکنار زوم و فوکوس، کاربران قادر به کنترل مولفه‌ی دلخواه دیگری باشند. 

لنز نیکون 70-27 میلی متری NiKon

نیکون لنز جدید ۷۰-۲۴ میلی‌متری F2.8 S خود را با قیمت ۲۲۹۹ دلار و از فصل بهار سال آینده به فروش می‌رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات