اپلیکیشن دوربین گلکسی اس 10 از مد اختصاصی برای اینستاگرام بهره می‌برد

پنج‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با معرفی کهکشانی جدیدش، نگاه‌ها را به خود جذب کرده‌ است. در ادامه به بررسی مد ویژه‌ی اینستاگرام در اپلیکیشن دوربین اصلی گلکسی S10 می‌پردازیم.
تبلیغات

آدام موسری، مدیر بخش محصولات اینستاگرام، در مراسم رونمایی از گلکسی اس ۱۰، عنوان کرد که به منظور بهبود استفاده‌ی کاربران از اینستاگرام، قابلیتی به‌نام مد اینستاگرام (Instagram mode)، به اپلیکشن اصلی دوربین گلکسی اس ۱۰ اضافه شده است.

به‌لطف مد اینستاگرام، انتخاب حالت‌هایی مانند مد پانوراما به‌راحتی در اپلیکیشن اصلی دوربین پرچم‌دار جدید سامسونگ قابل انتخاب است. در این حالت، پس از گرفتن عکس، می‌توانید مستقیما آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و در عین حال از استیکرهای مختلف و قابلیت‌های ویرایشی اینستاگرام بهره ببرید. سامسونگ مدعی شده با این ویژگی، لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ی استفاده از اینستاگرام را خواهید داشت.

سامسونگ، علاوه‌بر همکاری با اینستاگرام، به‌زودی یک SDK منتشر می‌کند تا توسعه‌دهندگان بتوانند به‌راحتی و با بهره‌گیری از پلتفرم‌های مختلف، از قابلیت‌های دوربین گلکسی اس ۱۰ در اپلیکیشن‌هایش استفاده کامل ببرند. تاکنونSnapchap، Snow و Lime به‌عنوان همکاران سامسونگ معرفی شده‌اند. این بدان معنا است که عکس‌های گرفته‌شده در محیط این برنامه‌ها، کیفیتی همانند عکس‌های دوربین اصلی دارند و از تمام ویژگی‌های دوربین اصلی می‌توان در این اپلیکیشن‌ها استفاده کرد. البته اینستاگرام علاوه‌بر استفاده از قابلیت‌های دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی S10، امتیاز بیشتری نیز دارد. این امتیاز ویژه، مجهز شدن دوربین اس 10 به حالت مد اینستاگرام است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات