فیلم‌های اکشن برتر سال ۲۰۱۹ از نگاه وب‌سایت راتن تومیتوز

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
مطالعه 4 دقیقه
وب‌سایت معتبر راتن‌تومیتوز، در یکی از مقالات خود بهترین‌ فیلم‌های اکشن سال ۲۰۱۹ را معرفی کرده است. در این مطلب، این آثار را به‌طور اجمالی مرور می‌کنیم.
تبلیغات

یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های نقد فیلم که امتیاز آن تأثیر بسیار زیادی روی تماشاگران برای انتخاب فیلمی برای دیدن دارد، وب‌سایت راتن تومیتوز است. این وب‌سایت در یکی از مقالات اخیر خود، به معرفی بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۱۹ پرداخته است. در میان آثار معرفی شده که موفق شدند نمرات قابل قبولی از این وب‌سایت دریافت کنند، فیلم‌های اکشن مانند جان ویک، Cold Pursuit و آثار دیگری مشاهده می‌شود.

پیش‌تر در زومجی به معرفی بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۱۹ پرداخته بودم و این فهرست نیز به شما کمک خواهد کرد تا محصولی مورد علاقه خود را پیدا کنید:

فیلم Miss Bala

Miss Bala

دوشیزه بالا

  • کارگردان: کاترین هاردویک
  • بازیگران: جینا رادریگز، آنتونی مکی و اسماعیل کروز کوردووا
  • امتیاز راتن‌تومیتوز: ۲۲
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۵.۷

فیلم سینمایی Miss Bala یکی از آخرین اقتباس‌های هالیوودی یک فیلم خارجی است که نه‌تنها به موفقیت و کیفیت قسمت اصلی نرسیده و حتی آن را بهبود ببخشد، بلکه کیفیتی به مراتب پایین‌تری را ارائه داده است. فیلم دوشیزه بالا اقتباسی از یک فیلم مکزیکی به همین نام است که در سال ۲۰۱۱ تولید و منتشر شده بود که داستان گلوریا فونتس که یک چهره‌پرداز در شهر لس آنجلس است، را دنبال می‌کند که او در ادامه برای دیدن بهترین دوست خود به تیخوانا در کشور مکزیک سفر خواهد کرد و در ادامه او وارد دنیای خلافکارها و کارتل مواد مخدر می‌شود که این تنها شروع یک فیلم اکشن است. اگرچه سازندگان فیلم امید زیادی داشتن تا با بهره بردن از ستارگانی چون جینا رادریگز و آنتونی مکی فیلم به اثری موفق تبدیل شود، اما نتیجه کار نه توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدان را دریافت کند و نه تماشاگران استقبال خوبی از فیلم کردند. بسیاری از منتقدان عقیده دارند که فیلم Miss Bala در ارائه توازن بین صحنه‌های درام و اکشن با مشکل مواجه بوده و همچنین در ارائه یک داستان قانع‌کننده و جذاب نیز شکست خورده است.

فیلم Gemini Man

Gemini Man

جمینی من

  • کارگردان: انگ لی
  • بازیگران: ویل اسمیت، مری الیزابت وینستد، کلایو اوون و بندیکت وانگ
  • امتیاز راتن‌تومیتوز: ۲۴
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۵.۷
مقاله‌های مرتبط:

    چی می‌شد در یک فیلم شاهد دوتا ویل اسمیت باشیم؟ جواب سؤال در فیلم Gemini Man قرار دارد که در این فیلم اکشن شاهد حضور اسمیت در نقش نسخه جوانی و نسخه کهنسالش هستیم که او هر دو نقش را با کمک فناوری جلوه‌های ویژه که امروز بسیار پیشرفت کرده، بازی کرده است. فیلم Gemini Man داستان یک مامور پا به سن گذاشته‌ی آژانس امنیت ملی با نام هنری با بازی ویل اسمیت، را دنبال می‌کند که در آستانه‌ی بازنشستگی از طرف سازمان مورد هدف مرگ قرار می‌گیرد. او در ادامه متوجه می‌شود کسی که برای کشتن وی آمده، یک نسخه‌ی جوان‌شده و تکامل‌یافته از خودش است که قرار است جایگزین وی در آینده شود. فیلم Gemini Man با وجود بهره بردن از انگ لی به‌عنوان کارگردان و عملکرد رضایت بخش بازیگران مثل ویل اسمیت و مری الیزابت وینستند و همچنین با پشتیبانی جلوه‌های ویژه چشم نواز و عملکرد فنی خوب، در ارائه یک داستان علمی تخیلی و پر هیجان نتوانسته خیلی موفق باشد و با وجود پتانسیل‌های زیادی که در فیلم وجود داشت، سازندگان فیلم نتوانستند از آن به خوبی استفاده کنند. 

    فیلم Rambo: Last Blood

    Rambo: Last Blood

    رمبو: آخرین خون

    • کارگردان: آدریان گرونبرگ
    • بازیگران: سیلوستر استالونه، پاز وگا و آدریانا بارازا
    • امتیاز راتن‌تومیتوز: ۲۶
    • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۶.۷
    مقاله‌های مرتبط:

      فیلم Rambo: Last Blood آخرین ماجراجویی جان رمبو، یکی از محبوبترین‌ شخصیت‌های اکشن تاریخ سینما است که بار دیگر شاهد حضور سیلوستر استالونه در قامت جان رمبو هستیم. قسمت پنجم فیلم رامبو بار دیگر داستان جان رمبو را روایت خواهد کرد که او بیشتر زمان خود را به مزرعه داری سپری می‌کند و زمانی‌که کارتل‌های مواد مخدر مکزیک دختر یکی از دوستانش را می‌دزدند، به‌دنبال آن‌ها به کشور مکزیک می‌رود و حال جان رمبو باید با یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مواد مخدر دنیا روبه‌رو شود و با آن مبارزه کند. بااین حال، فیلم به پایانی ناامید کننده برای جان رمبو تبدیل می‌شود و فیلم بدون داشتن حرف جدیدی به داستان این شخصیت محبوب خاتمه می‌دهد و صحنه‌های اکشن و رتبه بندی بزرگسال فیلم نتوانسته مشکلات فیلمنامه و کارگردانی فیلم Rambo: Last Blood را رفع کند.

      تبلیغات
      داغ‌ترین مطالب روز

      نظرات

      تبلیغات