آئودی TT RS با تیونینگ ABT و قدرت ۴۵۳ اسب‌بخار معرفی شد

شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
آئودی TT RS با قدرت 394 اسب‌بخار یک از قدرتمندترین مدل‌های TT است؛ اما برخی از خریداران به‌دنبال افزایش قدرت این خودرو با تیونینگ ویژه هستند.
تبلیغات

ABT که از معروف‌ترین شرکت تیونینگ محصولات فولکس‌واگن در دنیا بوده، از آخرین به‌روزرسانی خود مربوط به جدیدترین آئودی TT RS رونمایی کرد. هر آئودی TT RS که از کارخانه خارج می‌شود به یک پیشرانه ۲/۵ لیتری ۵ سیلندر توربوشارژ مجهز شده است که می‌تواند رقم شگفت‌انگیز ۳۹۴ اسب‌بخار قدرت و ۴۷۹ نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند. این میزان نیرو آن را در رقابت با خودروهای سوپراسپرت قرار می‌دهد.

audi tt rs

شرکت ABT با تغییر و سفارشی سازی ECU قدرت و گشتاور خروجی پیشرانه را افزایش داده و به و به ۴۵۳ اسب‌بخار قدرت و ۵۲۸ نیوتن‌متر گشتاور رسانده است. این افزایش در قدرت پیشرانه، بدون تغییر در قطعات مکانیکی خواهد بود و بهسادگی قابل بازگشت به وضعیت استاندارد کارخانه خواهد بود. اگر مشتریان خواستار صدای بلندتر و رساتری باشند، ABT اگزوزهایی طراحی کرده است که به جای مدل بیضی‌شکل دوتایی، چهارگانه به رنگ مشکی و ساخته شده از فولاد ضدزنگ هستند.

audi TT RS ABT

برای تکمیل به‌روزرسانی، دو نوع رینگ به رنگ‌های مشکی مات یا مشکی براق در اندازه‌های ۱۹ و ۲۰ اینچ نیز در نظر گرفته‌ شده است. همچنین، ادوات فیبر کربن مثل دیفیوزر عقب، اسپلیتر جلو و بالچه‌های سپر جلو هم قابل سفارش هستند. کلیه قطعات ABT دارای ضمانت ۴ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات