ویدئوی جدید هواوی میت ایکس خبر از معرفی قریب‌الوقوع آن می‌دهد

پنج‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدئوی جدید جعبه‌گشایی هواوی میت ایکس، خبر از عرضه‌ی قریب‌الوقوع این گوشی هوشمند تاشدنی تا پایان ماه اکتبر (اوایل آبان‌ماه) می‌دهد.
تبلیغات

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی امیدوار است که گوشی هوشمند تاشدنی ۲۶۰۰ دلاری میت ایکس به‌زودی و تا پایان ماه اکتبر (اوایل آبان‌ماه)‌ به بازار عرضه شود. باتوجه به ویدئوی جعبه‌گشایی گوشی هواوی میت ایکس که به‌تازگی در یوتیوب به‌اشتراک گذاشته‌ شد، به‌نظر می‌رسد غول فناوری چینی قصد دارد گوشی هوشمند تاشدنی خود را  در رقابت با گلکسی فولد سامسونگ به‌زودی به بازار عرضه کند.

درجریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹، میت ایکس، گوشی تاشدنی هواوی با نمایشگر تمام‌صفحه و مودم 5G معرفی شد. قرار بود دستگاه تاشدنی چینی‌ها تابستان امسال به بازار عرضه شود ولی این اتفاق نیفتاد و عرضه‌ی آن به تعویق افتاد.

میت ایکس هواوی / Huawei mate x

ماه گذشته، ریچارد یو، مدیرعامل هواوی ابراز امیدواری کرد که میت ایکس با قیمت ۲۶۰۰ دلاری ماه اکتبر (اوایل آبان‌ماه) به بازار عرضه می‌شود. چند روز قبل نیز گفته شد که هواوی میت ایکس قرار است اواخر اکتبر در چین عرضه شود

در ویدئوی به‌اشتراک گذاشته‌شده از هواوی میت ایکس، دستگاه تاشدنی با فشردن دکمه‌ای به‌آرامی باز و گسترده می‌شود. این روزها، کاربران توجه ویژه‌ای به گوشی‌های هوشمند تاشدنی نشان می‌دهند. هرچند هنوز مسائل فنی مختلفی در مورد دستگاه‌های تاشدنی مطرح می‌شود.

گوشی تاشدنی ۱۹۸۰ دلاری سامسونگ گلکسی فولد، قرار بود در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت‌ماه) در ایالات متحده به بازار عرضه شود؛ اما باتوجه به مشکلات مختلفی که در نمایشگر دستگاه به‌وجود آمده بود، عملا عرضه‌ی آن به تعویق افتاد. اواخر شهریورماه مشخص شد که گلکسی فولد در آزمون مقاومت شرکت کرده و مشخص شد که گوشی تاشدنی سامسونگ همچنان آسیب‌پذیر است. مهرماه امسال نیز در خبر دیگری مشخص شد که گلکسی فولد زودتر از زمان مورد ادعای سامسونگ خراب می‌شود. براساس آخرین اخبار، نسل بعدی گلکسی فولد احتمالا آوریل سال بعد معرفی شود.

گوشی هوشمند تاشدنی هواوی با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G و احتمالا بهره‌مندی از تراشه‌ی کرین ۹۹۰، قیمت بالاتری نسبت به گلکسی فولد سامسونگ دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات