تیونینگ فرادا جیپ گرند چروکی را با ۱۲۰۰ اسب‌بخار قدرت معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
تیونری به‌نام فرادا مدلی ۱۲۰۰ اسب‌بخاری از جیپ گرند چروکی را رونمایی کرده است.
تبلیغات

در سال ۲۰۱۲، جیپ قوی‌ترین نسخه‌‌ی گرند چروکی را با کد SRT8 به بازار فرستاد. این خودرو از پیشرانه‌ی ۶.۴ لیتری V8 از نوع HEMI استفاده می‌کرد که می‌توانست ۴۶۵ اسب‌بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. چندی قبل جیپ تصمیم گرفت عنوان قوی‌ترین مدل گرند چروکی را از SRT8 بگیرد و به مدل ترک‌هاوک (Trackhawk) بدهد.

1200 HP Jeep Grand Cherokee By Ferrada

در مدل ترک‌هاوک، از پیشرانه‌ی ۶.۲ لیتری سوپرشارژر V8 مشابه با دوج هلکت استفاده شده است. این مدل که ۷۰۷ اسب‌بخار قدرت و ۸۷۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد، در مسیر مستقیم می‌تواند حتی لامبورگینی اوروس را نیز به رقابت بطلبد. 

1200 HP Jeep Grand Cherokee By Ferrada

با وجود عرضه‌ی مدل ترک‌هاوک به بازار، تلاش‌ها برای افزایش قدرت گرند چروکی پایان نیافته و همچنان افراد و شرکت‌هایی به‌دنبال تولید نسخه‌ای قوی‌تر از این خودرو هستند. فرادا (Ferrada) جدیدترین تیونینگ را روی جیپ گرند چروکی انجام داده و توانسته قدرت پیشرانه‌ی این خودرو را به ۱۲۰۰ اسب‌بخار ارتقا دهد.

1200 HP Jeep Grand Cherokee By Ferrada

درکنار این افزایش قدرت چشمگیر، تیونر تغییرات ظاهری نیز در گرند چروکی اعمال کرده است که ازجمله‌ی آن‌ها عبارت‌اند از: سپرهای جدید جلو و عقب، چراغ‌های اصلی و عقب تیره‌رنگ، گِل‌گیرهای پهن و سیستم تعلیق تنظیم‌شونده با قابلیت کاهش ارتفاع خودرو با استفاده از کلید درون کابین. 

1200 HP Jeep Grand Cherokee By Ferrada

رینگ‌های این خودرو زردرنگ با لبه‌های مشکی براق و از سری USF02 هستند و ابعادشان ۲۲ در ۱۱/۵ اینچ است. این رینگ‌ها را می‌توان در اندازه‌های مختلفی از ۱۹ تا ۲۴ اینچ سفارش داد و به‌گفته‌ی سازنده، امکان سفارش آن‌ها در هر رنگی نیز وجود دارد. فرادا ویدئویی از جیپ گرند چروکی تقویت‌شده‌ی خود منتشر کرده که بسیار دیدنی و جالب است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات