لاجیتک موس و کیبورد سازگار با سیستم عامل کروم را معرفی کرد

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
لاجیتک موس و کیبورد جدید و بدون سیمی معرفی کرده است که با سیستم‌عامل کروم سازگار هستند.
تبلیغات

لاجیتک سری جدید موس و کیبورد بدون سیم خود برای کار با سیستم‌عامل کروم را رونمایی کرد. نام کیبورد لاجیتگ K580 و و نام موس آن M355 است. این شرکت اعلام کرده این دو محصول به‌خوبی با پیکسل‌بوک گوگل و سیستم‌عامل کروم کار می‌کنند. روی کیبورد جدید لاجیتک کلید مخصوصی برای فراخوانی دستیار گوگل و کلیدهای میان‌بر سیستم‌عامل کروم و پد شماره‌گذاری‌شده تعبیه شده است.

کاربران اندروید یا پیکسل می‌توانند تلفن‌همراه خود را برای استفاده از فناوری انحصاری Easy-Switch لاجستیک در بخش گهواره‌ای بالای این کیبورد قرار دهند. این بخش قابلیت پشتیبانی از سه دستگاه را دارد و این دستگاه‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند. عمر باتری کیبورد جدید لاجیتک ۳۶ ماه است و برای افزایش مدت زمان استفاده از باتری، در زمان‌هایی که کاربر فرمانی صادر نکند، به‌صورت خودکار خاموش می‌شود.

لاجیتک

موس جدید لاجیتک بسیار نازک است و ۹۰ درصد صداهای اضافه‌ی نمونه‌های مشابه قبلی را حذف کرده است. کاربر می‌تواند این موس را هم به‌کمک بلوتوث و هم به‌کمک USB لاجیتک به سیستم متصل کند. ناگفته نماند طول عمر باتری این موس ۱۸ ماه است و در مواقع لازم، به‌صورت خودکار به حالت ذخیره‌ی باتری تغییر حالت می‌دهد. قیمت این کیبورد و موس جدید به‌ترتیب ۴۹/۹۹ و ۲۹/۹۹ دلار است و از امروز در فروشگاه گوگل و سایت لاجیتک دردسترس هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات