صفحه نمایش گوگل پیکسل 4 ایکس ال بالاترین امتیاز ممکن را از DisplayMate کسب کرد

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مؤسسه‌ی DisplayMate، بزرگ‌ترین مرجع بررسی صفحه‌نمایش تلفن‌ همراه در جهان، بالاترین امتیاز ممکن را به گوگل پیکسل ۴ ایکس ال داد.
تبلیغات

کم‌تر از یک روز بعد از رونمایی رسمی گوشی پرچم‌دار جدید گوگل، پیکسل ۴ ایکس ال اولین موفقیت خود را تجربه کرد. DisplayMate بزرگ‌ترین مرجع بررسی و رتبه‌بندی صفحه‌نمایش تلفن‌های همراه هوشمند در جهان، اعلام کرد گوشی گوگل پیکسل ۴ ایکس ال بالاترین امتیاز ممکن را در بررسی‌های این مؤسسه بین‌المللی به دست آورده است.

گوگل پیکسل 4 / Google Pixel 4

براساس اعلام این مؤسسه، صفحه‌نمایش OLED پیکسل ۴ ایکسل ال، از همه جهات نسبت به مدل‌های قبلی پیکسل پیشرفت داشته است. این صفحه‌نمایش در استفاده‌ی بهینه از باتری و دقت تفکیک رنگ پیشرفت داشته و حداکثر روشنایی آن ۱۰ درصد نسبت به پیکسل ۳ بالاتر است.

جالب اینکه صفحه‌ نمایش OLED گوگل پیکسل ۴ ایکس ال توانایی رسیدن به حداکثر روشنایی بالاتری نسبت به مدل‌های قبلی گوگل پیکسل دارد. DisplayMate اعلام کرد، سطح روشنایی این صفحه‌نمایش زمانی‌که زاویه‌ی دید نسبت به آن تغییر کند و رنگ‌ها روی آنجا‌به‌جا شوند یا صفحه‌نمایش همیشه روشن باشد، کمی کاهش پیدا می‌کند.

نکته قابل ذکر اینکه، DisplayMate در سال‌های اخیر بالاترین امتیاز خود یعنی A+ را به بسیاری از صفحه‌های نمایش پرچمدارهای شرکت‌های مختلف داده است. این مؤسسه فقط در سال جاری همین امتیاز را به سامسونگ گلکسی S10 هم داده و آن را «دقیق‌ترین صفحه‌نمایش تاریخ در زمینه‌ی رنگ» معرفی کرده است. وان پلاس 7 پرو هم همین امتیاز را از DisplayMate دریافت کرده است.

البته با وجود این، پیشرفت خانواده‌ی گوگل پیکسل در زمینه‌ی صفحه‌نمایش، یک خبر خوب برای این شرکت به شمار می‌رود. این خبر خوب بعد از مشکلاتی که گوگل پیکسل ۲ در سال ۲۰۱۷ با صفحه‌نمایش داشت، معنی زیادی برای گوگل دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات