امکان درخواست تپ‌سی به سرویس مسیریاب بلد اضافه شد

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
سرویس نقشه و مسیریاب بلد اعلام کرده که کاربران این سرویس از این پس می‌توانند به‌صورت مستقیم با استفاده از بلد، از تپ‌سی درخواست سرویس کنند.
تبلیغات

سرویس نقشه و مسیریاب بلد اعلام کرد که کاربران این نقشه می‌توانند از این پس با استفاده از بلد، از امکان سفارش تاکسی اینترنتی تپ‌سی استفاده کنند. به بیان بهتر، کاربران از طریق اپلیکیشن بلد قادر هستند تا درخواست خود را به‌صورت مستقیم ارائه کرده و از تپ‌سی سرویس بگیرند. 

سرویس نقشه و مسیریاب بلد چندی پیش اعلام کرد که تعداد کاربرانش از مرز ۲/۵ میلیون کاربر عبور کرده و از این‌رو اضافه‌شدن قابلیت سفارش تاکسی اینترنتی می‌تواند راهگشای بسیاری از کاربران این سرویس باشد. امکان سفارش تاکسی اینترنتی از درون سرویس نقشه چیز جدیدی نیست، چراکه در نمونه‌های خارجی شاهد همکاری اوبر و لیفت با گوگل مپ بودیم. حال کاربران ایرانی می‌توانند از طریق سرویس نقشه و مسیریاب بلد از امکان سفارش تاکسی اینترنتی تپ‌سی بره‌مند شوند. 

حسین حجازی در این راستا گفت:

هدف از اضافه کردن این قابلیت روی بلد، پوشش کامل نیازهای کاربران بلد است. در کنار استفاده از خودرو شخصی و مسیریابی حمل‌و‌نقل عمومی، کاربران بلد می‌توانند نسبت به استفاده از سرویس تپ‌سی در بلد اقدام کنند.

چندی پیش بلد از امکان مسیریابی از طریق سرویس‌های حمل‌و‌نقل عمومی رونمایی کرد. با استفاده از مسیریابی با بهره‌گیری از سرویس حمل‌و‌نقل عمومی کاربران قادر هستند تا بدون نیاز به خودروی شخصی و با بهره‌گیری از اتوبوس، تاکسی و مترو به مقصد خود برسند. حسین حجازی، در پاسخ به سؤال زومیت در رابطه با اینکه آیا در آینده امکان پیشنهاد تاکسی‌های اینترنتی به‌عنوان بخشی از مسیریابی با سرویس‌های عمومی وجود دارد یا خیر، ضمن تأیید این موضوع اشاره کرد که استفاده از تاکسی‌های اینترنتی به‌عنوان پیشنهادی برای مسیریابی مبتنی بر سرویس‌های حمل‌و‌نقل عمومی جزو برنامه‌های آینده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات