دوربین‌های پاورشات و EOS کانن به‌زودی از حالت فیلمبرداری ۲۴ فریم‌برثانیه پشتیبانی خواهند کرد

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کانن قصد دارد ازطریق به‌روزرسانی فرم‌ور، تا پایان سال ۲۰۱۹ حالت تصویربرداری ۲۴ فریم‌برثانیه را به دوربین‌های پاورشات و EOS اضافه کند.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد کانن به پیشنهاد‌ها و دیدگاه‌های کاربران خود توجه ویژه‌ای می‌کند. براساس آخرین اخبار و با توجه به اطلاعات ایمیل ارسال‌شده به DPReview، ظاهرا کانن قصد دارد ازطریق به‌روزرسانی فرم‌ور دوربین‌های مدل پاورشات و EOS، حالت فیلم‌برداری 24p (که در اصل ۲۳/۹۸ فریم‌برثانیه است) را به برخی مدل‌های پاورشات و EOS اضافه کند. 

ظاهرا کانن در پاسخ به علاقه‌مندان و کاربران دوربین‌های مدل‌های EOS و PowerShot که اخیرا به بازار عرضه شده‌‌اند، چنین تصمیمی گرفته است. این شرکت به‌صورت شفاف اشاره کرده است نخستین دوربین‌هایی که با به‌روزرسانی فرم‌ور از حالت فیلم‌برداری ۲۴ پی یا ۲۳/۹۸ فریم‌برثانیه پشتیبانی خواهند کرد، دوربین‌های EOS 90D و EOS RP خواهند بود که این به‌روزرسانی را تا پایان اکتبر (اوایل آبان‌) دریافت می‌کنند. 

Canon PowerShot G7 X Mark III

در متن ایمیل کانن، به این موضوع اشاره شده است دوربین‌های پاورشات G7X Mark III و G5X Mark II نیز تا پایان سال ۲۰۱۹ و دوربین EOS M6 Mark II در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۰ از حالت فیلم‌برداری ۲۴ فریم‌برثانیه پشتیبانی خواهند کرد. شایان ذکر است اواسط تیر، کانن پاورشات G7 X III و G5 X Mark II را رونمایی کرد. پس از انتشار به‌روزرسانی فرم‌ور، دوربین‌های کانن می‌توانند هم در رزولوشن Full HD و هم 4K با نرخ فریم 24p فیلم‌برداری کنند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات