تماس صوتی از پیام رسان آی گپ با تلفن های ثابت در آینده ممکن می‌شود

شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
آی گپ با همکاری شرکت مخابرات ایران از خدمات جدیدی برای کاربران این پیام‌رسان رونمایی کرد که شامل مواردی نظیر پرداخت قبوض و خرید تلفن ثابت می‌شود.
تبلیغات

آی گپ با همکاری شرکت مخابرات ایران، خدمات این شرکت را در بستر پیام‌رسان خود به کاربران ارائه می‌کند. براساس گفته‌های سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خدمات جدید شامل مواردی نظیر پرداخت قبوض، ثبت‌نام و خدمات الکترونیک تلفن ثابت خواهد بود. وی همچنین به این نکته اشاره کرده است که خدمات ارزش افزوده بر بستر آی‌گپ نیز به لیست خدمات ارائه‌شده اضافه خواهد شد.

صدری در خصوص همکاری با پیام‌رسان آی‌گپ چنین اظهارنظر کرده است:

شرکت مخابرات ایران با رویکرد حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی و تخفیف تعرفه ترافیک به میزان یک‌چهارم برای این پیام رسان‌ها، به‌دنبال حمایت از تولید داخلی و همکاری با کسب‌وکارهای نوین کشور است.

مدیرعامل شرکت مخابرات همچنین به این نکته اشاره کرده که علاوه‌بر خدمات مجازی بر بستر آی‌گپ، امکان تماس تصویری نیز با استفاده از آی‌گپ فراهم شده است. براساس گفته‌های صدری، بخش کیف پول الکترونیک آی‌گپ در حال سرویس‌دهی به مشتریان است و از این‌رو مشترکان شرکت مخابرات ایران می‌توانند از طریق اعتبار تلفن خود در آی‌گپ، تراکنش‌های مالی مخابراتی را انجام دهند. 

آی‌گپ اعلام کرد که در آینده‌ی نزدیک قابلیت برقراری تماس صوتی با تلفن‌های ثابت ممکن خواهد شد. به این ترتیب کاربران آی‌گپ قادر خواهند بود تا از طریق تماس صوتی مبتنی بر اینترنت، با تلفن‌های ثابت ارتباط صوتی برقرار کنند. ضمنا باید به پیشخوان ارائه‌ی خدمات مخابراتی به مشترکین و خدمات حوزه‌ی اینترنت پر سرعت بر بستر آی‌گپ نیز اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات