Galaxy A9 Pro سامسونگ دارای ۴ دوربین خواهد بود

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به‌زودی Galaxy a9 Pro را که یک گوشی میان‌رده قدرتمند و مجهز به چهار دوربین است، معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

در هفته گذشته، سامسونگ از اولین گوشی هوشمند خود با دوربین سه‌گانه را رونمایی کرد. به احتمال زیاد، این غول فناوری کره جنوبی در ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) امسال گوشی جدید خود را به نام گلکسی (A9 Pro (2018 را معرفی خواهد کرد.

این محصول اولین گوشی سامسونگ و جهان خواهد بود که به دوربین چهارگانه مجهز است. این گوشی میان‌رده که از ویژگی‌های پرچمداران بهره می‌برد می‌تواند رقیب خوبی برای سایر برند‌های موجود در بازار باشد و به احتمال زیاد از فروش بالایی خواهد داشت.

با توجه به اخبار موجود، گلکسی A9 Pro به دوربین اصلی چهارگانه با چینش عمودی روی پنل پشتی خود یک دوربین ۲۴ مگا‌پیکسلی و یک سنسور ۸ مگا‌ پیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و همچنین دو دوربین زوم ۵ و ۱۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. دوربین ثانویه و سلفی دستگاه نیز ۲۴ مگاپیکسل خواهد بود.

گلکسی A9 pro

از مشخصات دیگر این دستگاه می‌توان به صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی فول اچ‌دی و Super AMOLED آن اشاره کرد. برخلاف خبرهای قبلی مبنی بر استفاده از اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام، به‌نظر می‌رسد Samsung قصد دارد در نهایت از اسنپدراگون 660 به همراه رم چهار یا هشت گیگابایتی و حافظه انتخابی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی در این محصول استفاده کند. گلکسی A9 Pro همچنین دارای باتری 3720 میلی‌آمپر ساعتی و اندرویید 8.1 Oreo خواهد بود.

گوشی هوشمند A9 Pro از نظر ظاهری، شباهت زیادی به میان‌رده‌ گلکسیA7 خواهد داشت؛ حسگر اثر‌ انگشت نیز روی پنل پشتی تعبیه شده است.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد شکل ظاهری این گوشی منتشر نشده است و برای آگاهی از آن باید منتظر اطلاعات تکمیلی این گوشی از سامسونگ بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات