اپلیکیشن Google Keep به Google Keep Notes تغییر نام داد

شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
گوگل اخیرا بی‌سروصدا نام اپلیکیشن Google Notes را به Google Keep Notes تغییر داده است.
تبلیغات

طی چند ماه اخیر، بزرگترین به‌روزرسانی‌های منتشرشده برای اپلیکیشن گوگل کیپ شامل امکان اضافه‌کردن خطوط شبکه‌ای (Grid) به‌هنگام نقاشی کردن و پشتیبانی از تسک‌های فرعی بوده است. حال به‌نظر می‌رسد که شرکت گوگل به‌تازگی و در سکوت خبری، نام این اپلیکیشن را تغییر داده است.

دوشنبه‌ی هفته‌ی گذشته، نسخه‌ی ۵.۰.۳۷۱.۰۳ این اپلیکیشن منتشر و مشخص شد که نام نسخه‌ی اندرویدی آن به Keep Notes تغییر پیدا کرده است. این تغییرنام، هم در آیکون موجود در صفحه‌ی هوم، هم در لانچر اندروید و هم در صفحه‌ی App Info در قسمت تنظیمات قابل‌مشاهده است.

با این‌همه، نسخه‌ی تحت‌ وب گوگل کیپ هنوز تغییرنام نداده و از طریق آدرس keep.google.com قابل‌دسترسی است؛ در ضمن این نکته در مورد صفحه‌ی این اپلیکیشن در پلی استور هم صدق می‌کند. گفتنی است که نام Keep Notes در افزونه‌های پنل کناری جیمیل، Google Calendar و Docs به‌چشم می‌خورد.

گوگل به‌همراه این تغییرنام، توضیحات بسیار خلاصه‌ای را نیز با نسخه‌ی جدید منتشر کرده است که عملا هیچ‌گونه اطلاعاتی را از علت این اتفاق در دسترس قرار نمی‌دهد. در این توضیحات تنها به دو جمله‌ی «پشتیبانی از خطوط شبکه‌ای برای نقاشی» و «رفع برخی باگ‌ها به‌همراه بهبودهایی در عملکرد» بسنده شده است.

دیدگاه شما در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات