اولین گوشی هوشمند 5G و انعطاف‌پذیر هواوی سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود

جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین گزارش‌ها، اولین گوشی هوشمند هواوی با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G، دارای نمایشگر انعطاف‌پذیر خواهد بود.
تبلیغات

هواوی از نظر حجم تولید، دومین شرکت بزرگ تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در جهان است. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که این غول بزرگ تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در چین، در تلاش است هرچه زودتر اولین گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G‌ را به بازار معرفی کند.

پیشتر گفته شده بود که هواوی سخت در تلاش است تا اولین گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر خود را هرچه سریع‌تر رونمایی کند. برنامه‌ی شرکت هواوی برای معرفی اولین گوشی هوشمند با نمایشگر انعطاف‌پذیر، محرمانه نیست و ظاهرا قصد دارد سال آینده‌ی میلادی محصول جدید و متفاوت خود را معرفی کند. آخرین خبرها حاکی از آن است که گوشی هوشمند با نمایشگر انعطاف‌پذیر، از اتصال به شبکه‌ی 5G نیز پشتیبانی می‌کند. 

کن‌ هو، در مجمع جهانی اقتصاد (World Economic Forum)، اعلام کرد که اولین گوشی هوشمند 5G هواوی، از نمایشگر انعطاف‌پذیر بهره می‌برد. انتظار می‌رود محصول متفاوت و جدید هواوی در اواسط سال ۲۰۱۹ میلادی به‌صورت رسمی معرفی شود. پیشتر نیز گفته شده بود که هواوی، تراشه و گوشی های 5G را تا ژوئن ۲۰۱۹ روانه بازار می‌کند

بازار شایعات در مورد گوشی‌های انعطاف‌پذیر کم نیست. جالب است بدانید پیشتر گفته شده بود که هواوی قصد دارد گوشی با نمایشگر انعطاف پذیر را پیش از سامسونگ عرضه کند. پیش از آن، چندین بار گزارش شده بود که Huawei در ابتدای ماه نوامبر برابر با اواسط آبان‌ماه، اولین گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر خود را به بازار معرفی می‌کند. با این وجود به‌نظر می‌رسد که گوشی هوشمند جدید هواوی در سال جاری میلادی رونمایی نخواهد شد؛ ولی با قابلیت‌های بیشتری، از جمله قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G، اواسط سال آینده‌ی میلادی رونمایی می‌شود. 

بدیهی است که تا این لحظه، هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره‌ی قیمت یا سایر مشخصات این گوشی هوشمند منتشرنشده است. اما صرف‌نظر از این موضوع، به‌نظر‌ می‌رسد سال آینده‌ی میلادی یکی از متفاوت‌ترین سال‌ها در تاریخ صنعت گوشی‌های هوشمند باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات