پشت فرمان مرسدس بنز A250 هاچبک

دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسل جدید کلاس A مرسدس‌بنز با بدنه‌ی هاچب‌بک، در چند تیپ با قدرت و آپشن‌های مختلف عرضه می‌شود. نسخه‌ی A35 از این خودرو، به عنوان سریعترین هاچ‌بک دنیا با آپشن‌های استاندارد شناخته می‌شود.
تبلیغات

مرسدس‌بنز A35 زینت‌بخش نمایشگاه خودروی پاریس بود. این خودرو، نسخه‌ی ارتقاءیافته از A250 محسوب می‌شود. کلاس A هاچ‌بک و به‌خصوص A35 دارای ترمزهای پیشرفته و اسپرت هستند که با پیشرانه‌ی ۳۰۰ اسب بخار، رانندگی با نهایت سرعت در اتوبان‌های آلمان را، لذت‌بخش می‌کنند.

در بازار آلمان، قیمت نسخه‌ی دیفرانسیل جلو از ۳۶,۴۶۱ یورو و نسخه‌ی تمام‌چرخ متحرک از ۳۸,۶۶۳ یورو شروع می‌شود. A250 از یک موتور بنزینی توربوشارژ ۲ لیتری بهره می‌گیرد که توانایی تولید ۲۲۱ اسب‌بخار را داراست و این قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه منتقل خواهد‌شد. فارغ از این که شما نسخه‌ی Front-Wheel-Drive) FWD = چرخ متحرک جلو) و یا AWD (تمام چرخ‌ها متحرک = All-Wheel-drive) را داشته باشید، این هاچ‌بک مدرن به ۶.۲ ثانیه زمان نیاز دارد تا به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد. نهایت سرعت قابل دستیابی نیز ۲۵۰ کیلومتربرساعت است.

  Mercedes-Benz A Class

در آزمایش جاده، A250 FWD با کمی اختلاف نسبت به زمان اعلامی مرسدس‌بنز به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یافت و به دلیل محدودیت‌ نهایت سرعت که مرسدس‌بنز بنا بر رسم همیشگی خود روی تمام خودرو‌های استاندارد اعمال می‌کند؛ در ۲۴۴ کیلومتربرساعت به نهایت سرعت خود رسید. برای رفع این محدودیت شما باید کمی بیشتر هزینه کرده و مدل A35 را خریداری کنید.

  Mercedes-Benz A Class

هاچبک AMG، قدرتی در محدوده‌ی ۳۰۰ اسب‌بخار دارد. ولی نسخه‌ی A45 می‌تواند تا ۴۰۰ اسب‌بخار قدرت در اختیار شما قرار دهد و احتمالا مدل A45 S قدرت بیشتری خواهد داشت، اما آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. AMG تمام مدل‌های هاچ‌بک و سدان A کلاس را ارائه می‌دهد. ولی در بازار آمریکا تنها نسخه‌های سدان که به تازگی معرفی شده‌است، در دسترس خواهد بود.

a-class
a-class
a-class
a-class
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات