پورشه کیمن GT4 اسپرت رالی معرفی شد

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از عرضه پورشه کیمن GT4 اسپرت و موفقیت آن اکنون پورشه با ارایه مدل مفهومی پورشه کیمن GT4 رالی تصمیم گرفته است که محصول محبوب خود را وارد قلمرو‌ رالی کند.
تبلیغات

پورشه (Porsche) کیمن (Cayman) مدل GT4 اسپرت خودرویی آماده برای مسابقه است که توسط فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی تایید شده و تمامی نکات ایمنی برای مسابقات در آن رعایت شده‌است. تنها نکته منفی آن از نظر ما غیر‌مجاز بودن رانندگی با آن در جاده است. اخیرا اکانت پورشه موتور اسپرت در توییتر از مدل مفهومی جدیدی رونمایی کرد که کیمن GT4 اسپرت را به قلمرو جدید رالی وارد میکند.

در بیانیه پورشه در توییتر نوشته بود که تصمیم نهایی برای تولید این مدل مفهومی تا آخر سال ۲۰۱۸ (زمستان ۱۳۹۷) گرفته خواهد‌شد.

پورشه اطلاعات زیادی درباره این خودرو نداده است. اما گفته که این مدل مفهومی را در رویداد جهانی رالی آلمان (Rallye Deutschland) نمایش خواهد‌داد تا بازخورد‌های جامعه رالی را در مورد این خودرو بداند. این اقدام پورشه باعث امیدوار شدن طرفداران به ساخت خودروهای رالی توسط پورشه و رقابت این کارخانه در مسابقات رالی شده است.

Cayman rally

از تصاویر ارائه‌ شده توسط پورشه به نظر می‌آید که مدل مفهومی کیمن GT4 اسپرت در جلو چراغ‌های رالی، یک هواگیر سقفی، سپر مخصوص رالی برای محافظت از بدنه و مکانیک خودرو دارد. این مدل با بدنه و چرخ‌های سفید، تایرهای اسپرت میشلن (Michelin) پایلوت، جذاب به نظر می‌رسد. البته جزییات و پیشرفت‌های بیشتری در این مدل مفهومی وجود دارد که از عکس‌ها قابل تشخیص نیست.

پورشه کیمن
پورشه کیمن
پورشه کیمن
پورشه کیمن

مدل در حال فروش پورشه کیمن GT4 اسپرت خودرویی است با چرخ‌های عقب محرک، یک جای راننده (که البته در صورت نیاز به کمک راننده قابل تغییر است) و موتور ۳۸۵ اسب بخاری ۳.۵ لیتری با ۶ سیلندر افقی مقابل هم که توسط جعبه دنده دو کلاچه (PDK) شش سرعته کنترل میشود.

معلوم نیست که پورشه کاری بیشتر از نمایش‌دادن این مدل مفهومی در رالی آلمان انجام دهد اما طرفداران امید بسیاری به نمایشی فیزیکی از این خودرو دارند. در هر صورت طرفداران پیگیر اخبار این مدل خواهند‌ماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات