همراه اول ۱۰۰ سایت تلفن همراه در استان کرمان راه‌اندازی کرد

یک‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
همراه اول پس از گذشت حدود ۶ ماه از وقوع زلزله استان کرمان، ۱۰۰ سایت شهری در این استان نصب و راه‌اندازی کرد.
تبلیغات

شنبه دوم تیرماه ۹۷، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول و جمعی از مدیران و مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، از دستاوردهای دولت و اپراتورهای تلفن همراه جهت رفع مشکلات ارتباطی ناشی از زلزله رونمایی شد.

بر اساس این گزارش همراه اول طی ۶ ماه گذشته مبلغ ۱۷۵ میلیارد ریال در مناطق زلزله‌زده‌ی استان کرمان سرمایه‌گذاری کرده که شامل ۱۰۰ سایت BTS شهری است. همچنین طی بازه زمانی مذکور، تعداد ۵۵ پهنای باند مورد نیاز در استان کرمان تأمین شده است.

در این مراسم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد تومانی دولت اکثر مشکلات ارتباطی مناطق زلزله‌زده کرمان رفع شده است، تأکید کرد پیگیری‌های لازم برای رفع کامل مشکلات ارتباطی ناشی از زلزله در حال انجام است.

جهرمی با بیان اینکه ۲۴۰۰ روستا در استان کرمان وجود داشت که قبلاً خدمات همراه اول داشتند و از امروز خدمات ایرانسل نیز در این روستاها برقرار می‌شود، افزود که بیش از ۱۷۰۰ روستا که عمدتاً در مناطق جنوبی و شرقی استان کرمان واقع هستند و از اینترنت بی‌بهره بودند، اکنون از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات