اپلیکیشن calm؛ خواب راحت با صدای باب راس

یک‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اپلیکیشن Calm با صدای هنرمند معروف و مجری برنامه‌ی «لذت نقاشی با باب راس»، خواب راحت و آرامی به شما هدیه می‌دهد.
تبلیغات

کمتر کسی است که نام باب راس، هنرمند معروف و مجری برنامه‌ی «لذت نقاشی با باب راس» را نشنیده باشد. وی با شخصیتی آرام و فروتن حدود ۱۰ سال در شبکه‌‌ی پی‌بی‌سی آمریکا و کانادا، به آموزش نقاشی مشغول بود و در نهایت نام تجاری باب راس را به ثبت رساند. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان برنامه‌های آموزش نقاشی وی را دیده‌اند و از آن استفاده کرده‌اند. 

بیشتر افرادی که برنامه‌های آموزش نقاشی باب راس را مشاهده کرده‌اند، اعتقاد دارند یکی از دلایل جذابیت‌ این برنامه‌های‌ آموزش، مربوط به صدای دلنشین و آرام او است. افراد بسیاری معتقدند باب راس علاوه بر اینکه معلم خوبی در حوزه‌ی هنر نقاشی بود، صدای خاص و دلنشینی داشت و توصیه‌های آموزشی را با آرامشی خاص با هنرجویان مطرح می‌کرد.

شرکت باب راس، علاوه بر عرضه‌ی اپلیکشین آموزش نقاشی وی، در اپلیکیشنی به نام Calm، فایل‌های صوتی باب راس را در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند خواب راحت و آرامی تجربه کنند. علاقمندان به صدای باب راس به‌راحتی می‌توانند برنامه‌ی Calm را روی گوشی‌ هوشمند خود نصب و قبل از خواب به صدای او گوش فرادهند. ظاهرا صدای باب راس در برنامه‌ی لذت نقاشی می‌تواند باعث ایجاد آرامش خاصی قبل از خواب شود. ویدیوهای باب راس در لذت نقاشی در فضای مجازی منتشر شده‌ است و بسیاری آن‌ها را مشاهده کرده‌اند. در اپلیکیشن جدید Calm، کاربران می‌توانند به صدای باب راس گوش بدهند و راحت به خواب فرو روند. با استفاده از برنامه‌ی جدید، دیگر کاربران نیازی به باز کردن فایل‌های یوتیوب یا دانلود کردن فایل‌های صوتی خام برنامه‌ی لذت نقاشی ندارند.

باب راس/ bob ross

Calm خیلی راحت و ساده، فایل صوتی برنامه‌ی لذت نقاشی باب راس را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. شرکت باب راس این فایل‌های صوتی را برای قبل خواب آماده کرده و حتی صدای قلم مو روی پالت یا بوم نقاشی را حذف نکرده است تا مخاطبان بتوانند از تمامی صداهای زنده لذت ببرند. به علاوه باب راس در جلسات آموزش نقاشی، توصیه‌های مفیدی مطرح می‌کرد که گوش دادن به فایل‌های صوتی می‌تواند همراه با آموزش باشد.  

برنامه‌ی غیر رایگان Calm، علاوه بر فایل‌های صوتی برنامه‌ی لذت نقاشی، دارای دو داستان کوتاه ضبط‌شده با صدای باب راس است. شاید به غیر از این محصولات، داستان‌های دیگری نیز با صدای باب راس ضبط شده باشد؛ ولی هنوز اطلاعی در مورد آن‌ها در دسترس نیست. شاید تصور کنید استفاده از صدای باب راس برای خواب راحت، کار درستی نباشد؛ ولی شرکت وی اعلام کرده است که گزارش‌های مختلفی از افرادی که با صدای باب راس به‌راحتی به خواب فرو رفته‌اند دریافت کرده و معتقد است قطعا انجام چنین کاری باعث خوشحالی او خواهد شد. ظاهرا زمانی که باب راس در قید حیات بود، با چنین شرایطی مواجه می‌شد و برخی از هنرجویان که با شنیدن صدایش خواب‌آلوده می‌شدند و این مسئله را به او می‌گفتند؛ جالب اینکه باب راس اصلا از صحبت آن‌ها ناراحت نشده و حتی اظهار خرسندی کرده بود. در حال حاضر شرکت باب راس، مجوز انتشار فایل صوتی صدای او را در قالب برنامه‌ی Calm صادر کرده است تا کاربران اندروید و iOS بتوانند از شنیدن آن لذت ببرند و آسوده به خواب بروند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات