نام مدل‌های جدید اپل واچ در آخرین نسخه از iOS 12 رؤیت شد

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نام مدل‌های جدید اپل واچ که در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهند شد، در نسخه بتای دوم iOS 12 رؤیت شد.
تبلیغات

اپل بتای دوم iOS 12 را منتشر کرد. در این نسخه، اشاره‌ای به پشتیبانی از چند مدل دیگر اپل واچ شده که نشان‌دهنده دستگاه‌های جدید است. وجود نام‌های Watch4.1 در کنار Watch4.3 ،Watch4.2 و Watch4.4 در کد منبع نسخه‌ی مخصوص توسعه‌دهندگان، خبر از عرضه‌ی چهار ساعت‌ هوشمند نسل چهارمی اپل می‌دهد.

این نام‌های تازه به‌ احتمال‌ زیاد برای دستگاه‌های جدید در نظر گرفته؛ چراکه نسل‌های قبلی به‌وضوح با نام‌های Watch3,1 تا Watch3,4 به‌صورت جداگانه ذکر شده است. مدل دستگاه‌های جدید با کد MTUD2 ،MTUK2 و MTX92 مشخص‌ می‌شود. مراسم بعدی اپل شهریورماه برگزار خواهد شد و در آن، از نسل جدید آیفون رونمایی می‌شود. آیفون‌های سال ۲۰۱۸ قرار است در سه مدل معرفی شود و به نظر می‌رسد رونمایی از نسل جدید اپل واچ، دیگر رکن اصلی مراسم آینده اپل باشد.

نسل جدید اپل واچ

با توجه به این‌که یکی از آیفون‌های سال ۲۰۱۸، دستگاهی ارزان‌قیمت است؛ دور از ذهن نیست که اپل بخواهد نسخه‌ای از اپل واچ را با قیمتی کمتر معرفی کند. درهرصورت بر اساس شایعه‌ها، یکی از مدل‌های اصلی اپل واچ، از نظر اندازه با اپل واچ‌های کنونی یکسان است؛ اما صفحه‌نمایش آن ۱۵ درصد بزرگ‌تر خواهد بود. این افزایش صفحه‌نمایش در ابعاد فعلی اپل واچ می‌تواند این دستگاه موفق را با ظاهری مدرن، بیش از گذشته محبوب کند تا با این حساب، شاهد موجی دیگر در حوزه‌ی ساعت‌ هوشمند باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات