سیستم پرداخت استارباکس محبوب‌تر از اپل پی و گوگل پی است

چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تا اواخر سال جاری میلادی، سیستم پرداخت الکترونیکی استارباکس با پشت سر گذاشتن رقبایی نظیر اپل پی، سامسونگ پی و گوگل پی، محبوب‌ترین سیستم پرداخت خواهد بود.
تبلیغات

بر اساس پیش‌بینی‌ انجام‌شده، تا پایان سال جاری میلادی یک‌چهارم از کاربران گوشی‌های هوشمند در کشور آمریکا که بالغ بر ۵۵ میلیون نفر می‌شوند، از سیستم‌های پرداخت الکترونیک برای انجام تراکنش‌ استفاده خواهند کرد. نکته‌ی جالب در این آمار این است که ۴۰ درصد از مجموع ۵۵ میلیون کاربری که از راهکارهای پرداخت الکترونیک استفاده می‌کنند، سیستم پرداخت الکترونیک استارباکس را مورد استفاده قرار خواهند داد که از این‌رو، این سیستم پرداخت عنوان محبوب‌ترین سیستم پرداخت الکترونیک را به خود اختصاص خواهد داد.

مؤسسه‌ی eMarketer با اشاره به اینکه اپلیکیشن پرداخت الکترونیک استارباکس پیش از سیستم پرداخت سه شرکت اپل، گوگل و سامسونگ رونمایی شده است، اعلام کرد که سیستم پرداخت استارباکس موفق‌ترین سیستم‌ پرداخت الکترونیک در آمریکا است و این روند طی سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

کاربران و مشتریان استارباکس می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن پرداخت الکترونیک این شرکت، علاوه بر پرداخت از طریق موبایل، امتیازهایی برای خرید‌های بعدی دریافت می‌کنند. استارباکس اعلام کرده که سیستم سفارش و پرداخت از طریق موبایل و اپلیکیشن این شرکت طی سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی نزدیک به ۱۲ درصد از تراکنش‌های مشتریان آمریکایی این شرکت را به خود اختصاص داده است.

eMarketer پیش‌بینی کرده است که استارباکس طی ۶ ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۳.۴ میلیون مشترک در آمریکا خواهد داشت که از سیستم پرداخت الکترونیک این شرکت استفاده می‌کنند. eMarketer علت استقبال از سیستم پرداخت الکترونیک استارباکس را عرضه‌ی زودهنگام در کنار جامعه‌ی کاربری وفادار و همچنین جوایزی خوانده است که استارباکس از طریق این سیستم به کاربرانش اهدا می‌کند. به‌طور حتم دسترسی به اپلیکیشن استارباکس که در هر دو پلتفرم iOS‌ و اندروید در دسترس است، مزید بر علت شده تا این اپلیکیشن مورد استقبال واقع شود؛ هر دو سیستم اپل پی و گوگل پی به پلتفرم اختصاصی خود محدود هستند.

آمار ارائه‌شده توسط eMarketer نشان می‌دهد که نزدیک به ۸۰ درصد خرده‌فروشان آمریکایی، سامسونگ پی و ۵۰ درصد آنان اپل پی را قبول کرده‌اند و گوگل پی در رتبه‌ی سوم قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات