مجیک لیپ نخستین ابزارهای توسعه‌ واقعیت‌ افزوده را منتشر کرد

جمعه ۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مجیک لیپ، نخستین ابزارهای خود برای توسعه‌دهندگان هدست‌های واقعیت افزوده را در دسترس قرار داد.
تبلیغات

از چندی پیش شایعات و پیش‌بینی‌های زیادی در مورد هدست جدید واقعیت‌ ترکیبی مجیک لیپ در رسانه‌های فناوری منتشر شده است. برطبق اطلاعات دریافتی، اکنون می‌دانیم که هدست واقعیت افزوده آتی مجیک لیپ، ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و از اپلیکیشن‌های موسیقی و بازی بهره می‌برد. با این حال هنوز بسیاری از موارد درباره‌ی این هدست مبهم مانده است و تاکنون اطلاعاتی از آن‌ در دست نیست.

به‌تازگی شرکت مجیک لیپ از پورتال سازنده‌ها رونمایی کرده است که به‌ نظر می‌رسد اطلاعات بیشتری در اختیار توسعه‌دهندگان علاقه‌مند به دستگاه‌های این شرکت قرار دهد. توسط این پورتال، توسعه‌دهندگان به شبیه‌ساز، جامعه‌ی توسعه‌دهندگان، منابع آموزشی و کیت توسعه‌ نرم‌افزار (SDK) برای ساخت اپلیکیشن‌های جدید دسترسی خواهند داشت.

برای ثبت‌نام در این پورتال، نیازی به طی‌ کردنِ مراحلِ سخت نیست. تنها کاری که باید انجام دهید، وارد‌ کردنِ ایمیل و سپس تأیید آن است؛ علاوه بر آن، با پذیرفتن قوانین این شرکت، می‌توانید به تمام ابزارهای فوق دسترسی پیدا کنید.

«پورتال سازندگان» شامل منابع آموزشی و تمرین‌های تکمیلی برای یادگیری توسعه‌ی اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده می‌شود؛ همچنین اطلاعاتی درباره‌ی سیستم‌عامل Lumin OS وجود دارد که می‌توانید همه‌ی آن‌ها در پورتال یادشده مطالعه کنید.

شرکت مجیک لیپ برای هدست‌های خود فروشگاه‌ نرم‌افزاری نیز در نظر گرفته است که Magic Leap World نام دارد و احتمالاً به توسعه‌دهندگان اجازه خواهد داد که ساخته‌های خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

اگر قصد استفاده از این پورتال دارید، می‌توانید از طریق این‌ لینک در آن ثبت‌ نام کنید؛ البته باتوجه به تحریم کشور ایران، برای ورود به این صفحه باید از نرم‌افزار تغییر آی‌پی استفاده شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات