گوگل لنز با پیکسل 3 گوگل یکپارچه شده است

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل ساعاتی پیش ضمن رونمایی از گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال، اعلام کرد که ابزار مبتنی بر واقعیت افزوده‌ی گوگل لنز، به‌طور کامل با این گوشی‌ها یکپارچه‌سازی شده است.
تبلیغات

پس از مدت‌ها انتظار، گوگل سرانجام رویداد ویژه‌اش را برگزار و طی آن از محصولاتی جدید از جمله گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال رونمایی کرد. این شرکت در خلال برگزاری رویداد یادشده، مدعی شد که Google Lens مستقیما با گوشی پیکسل ۳ یکپارچه شده است.

به‌کمک گوگل لنز می‌توانید به یک‌سری ویژگی جالب نظیر Style Search روی گوشی خود دسترسی پیدا کنید؛ گفتنی است که با بهره‌گیری از این ویژگی، می‌توانید محصول خاصی را رو به روی دوربین پیکسل ۳ قرار دهید تا لیست محصولات مشابه با آن در فروشگاه‌های آنلاین، پیش روی شما قرار بگیرد. با استفاده از ویژگی دیگری که به‌لطف یکپارچه بودن پیکسل ۳ با گوگل لنز به این دستگاه اضافه شده است، می‌توانید با دوربین گوشی خود از یک آگهی تبلیغاتی عکس بگیرید تا برقراری تماس با شماره‌ی موجود در آن آگهی، به‌صورت خودکار انجام پذیرد.

نکته‌ی جالب اینجا است که گوگل مدعی شده Lens را حتی می‌توان در حالت آفلاین و بدون برقراری هیچ‌گونه‌ اتصالی با اینترنت، مورد استفاده قرار داد.

گفتنی است که گوگل لنز، یک ابزار جستجوی بصری است که با استفاده از دوربین گوشی، اطلاعات مفیدی را در مورد اشیای موجود در دنیای واقعی، در اختیار شما قرار می‌دهد. گوگل این ابزار را دو سال پیش معرفی و پس از یک سال، منتشر کرد. این ابزار به‌صورت انحصاری تنها از طریق گوشی پیکسل ۲ در دسترس بود.

Pixel 3 و Pixel 3 XL گوشی‌های جدید گوگل هستند که ضمن داشتن بدنه‌ای از جنس گوریلا گلس ۵ و فریم آلومینیومی، گواهی IP68 را نیز دریافت کرده‌اند. 

نظرات خود را در این رابطه با زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات