زنیت سال ۲۰۱۸ دوربین فول فریم بدون آینه عرضه می‌کند

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی روسی زنیت قصد دارد با معرفی یک دوربین فول فریم بدون آینه، یک بار دیگر به میدان رقابت بازگردد.
تبلیغات

بی‌شک بسیاری از خریداران از جمله ما ایرانی‌ها با دوربین‌های آنالوگ برندهای مشهوری چون زنیت، یاشیکا و ویزن خاطرات زیادی داریم. زنیت نام یک کمپانی روسی تولیدکننده‌ی انواع دوربین است که مدت‌ها از آن خبری نبود.

حالا نشریه‌ی روسی RNS مدعی شده که کمپانی زنیت یک بار دیگر تولید دوربین‌های خود را از سر گرفته است و قصد دارد با معرفی یک مدل بدون‌ آینه‌‌ی فول‌فریم، از اوایل سال ۲۰۱۸ دوباره وارد بازارهای جهانی شود. اعلام این خبر برای اولین بار در رادیو Region Radio 1 مسکو، توسط ایگور سرگئیو جانشین مدیرکل کارخانه‌ی تولید محصولات عمرانی و مصرفی در کراسنویارسک صورت گرفته است.

دوربین مورد نظر از یک طراحی منحصربه‌فرد با المان‌هایی مختص برند زنیت چون طراحی، ارگونومی و خطوط دوربین مربوط به این برند بهره خواهد برد. با این وجود این دوربین برای بازارهای امروزی مدرنیزه می‌شود و علاوه بر فریم چرمی قرار است در رنگ‌های روشن و تیره عرضه شود.

با اینکه به قیمت این دوربین اشاره‌ی دقیقی نشده است، اما بی‌شک قیمتی فراتر از یک گوشی هوشمند خوب خواهد داشت.

زنیت از سال ۲۰۰۵ در پی مشکلات به‌وجود آمده و تلاش‌های ناموفق در عرضه‌ی محصولات مختلف، تولیدات خود را متوقف کرده بود و حالا به دنبال احیای جایگاه واقعی خود در بازارهای جهانی است. به گفته‌ی سرگئیو، قرار نیست دوربین جدید زنیت با محصولاتی از برندهای مشهوری چون کانن و نیکون رقابت کند و یک کمپانی گمنام در زمینه‌ی تولید تجهیزات عکاسی عهده‌دار تولید برخی از قطعات دوربین جدید زنیت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات