اولین ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید دیزل عرضه شد

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دیزل اولین ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید وِر خود را با قیمت 325 دلار به بازار عرضه کرده است. این محصول دارای گواهی IP67 است.
تبلیغات

شرکت دیزل در ماه مارس گذشته سری ساعت‎های هوشمند خود مبتنی بر سیستم عامل اندروید وِر را معرفی کرد. بعد از گذشت چندین ماه از معرفی این محصولات، دیزل تصمیم گرفته است اولین نسخه از این خانواده را برای خرید در اختیار علاقه‎مندان به این برند قرار دهد. این نسخه دارای بدنه مشکی با بند چرم قهوه‎ای است و دارای برچسب قیمت 325 دلار خواهد بود. تمامی اعضای این خانواده تحت نام Diesel On Full Guard عرضه خواهند شد.

سایر نسخه‎های ساعت هوشمند دیزل از اواخر ماه آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد. چهار نسخه دیگر فقط در برخی ویژگی‎های ظاهری متفاوت خواهند بود. دو عدد از آن‎ها با بند چرمی مشکی و یکی با بند فلزی طلایی و دیگری نیز با بند فلزی مشکی عرضه می‎شوند. تمامی این ساعت‎ها از پردازنده اسنپدراگون وِر 2100 ساخت کوالکام بهره خواهند برد. قطر بدنه اصلی آن‎ها 48 میلی‎متر است و به لطف کسب گواهی IP67 نسبت به نفوذ آب مقاوم هستند. شرکت سازنده اعلام کرده است که باتری استفاده شده در این محصولات برای یک روز استفاده کافی خواهد بود.

دیزل اقدام به عرضه‌ی اپلیکیشن مخصوص اندروید نیز در کنار ساعت‎های خود کرده است. این اپ مواردی مانند وضعیت آب و هوا یا گزارش سلامت را در اختیار کاربر قرار می‎دهد. باید اشاره کرد که دیزل در گذشته نیز اقدام به عرضه ساعت‎های هیبریدی کرده است و عرضه محصولات مبتنی بر اندروید اولین تجربه این شرکت در زمینه‌ی ساعت‎های هوشمند به شمار نمی‎رود. هم‎چنین شرکت مادر دیزل یعنی فسیل سال‎ها در زمینه عرضه ساعت‎های هوشمند اندرویدی تجربه دارد. فسیل در نظر دارد امسال به کمک شرکت‎های زیر‌مجموعه خود بیش از 300 ساعت هوشمند جدید معرفی و بازار را از محصولات خود اشباع کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات