استقبال از دوربین D850، نیکون را به دردسر انداخت

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا تقاضا برای پیش خرید دوربین‌های D850 نیکون به حدی زیاد بوده که این کمپانی از تامین تعداد سفارش داده‌شده عاجز است.
تبلیغات

پیش خریدهای دوربین D850 نیکون به حدی زیاد بوده است که این کمپانی در تامین دوربین‌ها برای خریداران به مشکل برخورده است. بنابراین اگر D850 را پیش خرید کرده‌اید، ممکن است در سری اول ارائه‌ی آن در ۸ سپتامبر، این دوربین را دریافت نکنید.

نیکون D850 / nikon D850

نیکون روز گذشته عذرخواهی و اعلام کرد که به دلیل تقاضای زیاد، قادر نخواهد بود تمام پیش سفارش‌های انجام شده را به دست خریداران برساند. در ادامه متن این نامه توسط Nikon Rumors به شکل زیر منتشر شده است:

عذر خواهی و اطلاعیه‌ی تحویل "Nikon D850"۲۸ آگوست ۲۰۱۷از حمایت شما و خرید محصولات نیکون کمال تشکر را داریم.برای دوربین دیجیتال "D850" نیکون که قرار است در روز جمعه هشتم سپتامبر ۲۰۱۷ عرضه شود، تعداد بسیار زیادی پیش خرید انجام شده است. بنابراین ممکن است زمان بیشتری برای تامین محصول نیاز داشته باشیم.ما عمیقا از مشکلات ایجاد شده برای طرف‌های ذینفع، از جمله مشتریانی که منتظر عرضه‌ی محصول هستند عذرخواهی می‌کنیم.برخی از مشتریانی که محصول مورد نظر را قبلا پیش خرید کرده‌اند ممکن است قادر به تحویل گرفتن کالا در روز عرضه نباشند. علاوه بر این، این دوربین باید به مشتریانی که در آینده آن را سفارش می‌دهند تحویل داده شود، بنابراین برای تحویل دوربین D850 به مشتریان، نیازمند زمان بیشتری هستیم.ما از هرگونه تلاش برای ارائه‌ی دوربین‌های خریداری شده در اسرع وقت، دریغ نخواهیم کرد؛ بنابراین از این‌که ما را درک می‌کنید، کمال تشکر را داریم.

مقاله‌های مرتبط:

اگر خواهان خرید این دوربین هستید و هنوز پیش سفارشی را انجام نداده‌اید، می‌توانید بیشتر صبر کنید.

سایت Nikon Rumors در ادامه می‌نویسد که شانسی برای تحویل این دوربین در سری اول برای خریداران وجود ندارد (به غیر از کسانی که زودتر سفارش داده‌اند) و همانند D800 نیکون، این محصول نیز ماه‌ها برای خرید خارج از دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات