تصویر گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس 2 فاش شد

شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصویر جدیدی از گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس ۲ منتشر شده است که طراحی این گوشی رده‌بالا را فاش می‌کند.
تبلیغات

پیش‌تر ویدیوی مفهومی از گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس ۲ توسط طراح آن، فیلیپ استارک منتشر شد و دیروز نیز پنل پشتی این گوشی فاش شد.حالا تصویر جدیدی از گوشی بدون حاشیه شیائومی منتشر شده است که طراحی می میکس ۲ را به نمایش می‌گذارد.

این تصویر که گمان می‌رود مربوط به نسل جدید گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس باشد؛ محصولی را با حاشیه بسیار کم در اطراف صفحه‌نمایش نشان می‌دهد. با اینکه حاشیه‌ی بالا و دو طرف نمایشگر مانند ویدیوی مفهومی منتشرشده بسیار کم است، به نظر می‌رسد حاشیه بیشتری در لبه پایین نمایشگر وجود دارد که احتمالاً برای جای‌گیری دوربین سلفی کاربرد خواهد داشت.

در رابطه با مشخصات‌ سخت‌افزاری گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس ۲، گفته می‌شود این مدل به نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز خواهد بود. همچنین تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، قدرت پردازشی نسل جدید گوشی بدون حاشیه شیائومی را تأمین خواهد کرد و از واحد پردازش گرافیکی (GPU) آدرنو ۵۴۰ استفاده می‎کند.

شیائومی می میکس 2

نسل قبل یعنی می میکس با تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام عرضه شد؛ به همین جهت غیر ممکن نیست که می میکس ۲ با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند مانند تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام معرفی شود.

مدل پایه شیائومی می میکس ۲ با چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. بااین‌حال، شرکت شیائومی در نظر دارد مدل دیگری با حافظه داخلی مشابه اما ۶ گیگابایت رم ارائه دهد؛ البته در برخی از شایعات مربوط به این مدل، اعلام شده است که شاید قدرتمندترین نسخه شیائومی می میکس ۲ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

شرکت شیائومی، می میکس ۲ را با یک دوربین ۱۹ مگاپیکسلی ارائه می‌دهد؛ هرچند شاتر سلفی ۱۳ مگاپیکسلی برای آن در حاشیه پایین نمایشگر جای گرفته است.

براساس تصویر به‌دست‌آمده از پنل پشتی می میکس ۲، حسگر اثر انگشت در بدنه پشتی گوشی بدون حاشیه جدید شیائومی و زیر دوربین اصلی قرار دارد. یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت برای شیائومی می میکس ۲ در نظر گرفته شده است و گمان می‌رود شرکت سازنده، این مدل را با قیمتی حدود ۷۵۰ دلار عرضه کند.

آخرین شایعات، به این موضوع اشاره دارند که می میکس ۲، در یک روز با گوشی‌های آیفون اپل معرفی خواهد شد؛ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) شرکت شیائومی از گوشی بدون حاشیه جدید خود رونمایی خواهد کرد و کوپرتینویی‌ها هم در حال برنامه‌ریزی برای معرفی گوشی بدون حاشیه آیفون ۸ به همراه آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس در این روز هستند. دریافت تأییدیه 3C برای می میکس ۲ در چین، گواه دیگری بر نزدیک بودن زمان عرضه گوشی بدون حاشیه شیائومی است. البته ازآنجاکه این شایعات تأیید نشده، باید به آن‌ها به دیده شک و تردید نگریست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات