میت ۱۰ هواوی با پردازنده‌ی کرین 970 عرضه خواهد شد

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هرچند گوشی میت ۱۰ هواوی هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است؛ اما مقامات هواوی تأیید کرده‌اند که این گوشی با پردازنده‌ی جدید کرین ۹۷۰ عرضه خواهد شد.
تبلیغات

فبلت جدید میت ۱۰ هواوی در تاریخ شانزدهم اکتبر در شهر مونیخ آلمان به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ اما مقامات این شرکت چینی تأیید کرده‌اند که این گوشی به پردازنده‌ی کرین ۹۷۰ مجهز خواهد بود. اگر کنجکاو هستید تا در مورد قدرت پردازنده‌ی جدید هواوی بیشتر بدانید، بد نیست نگاهی به مشخصات منتسب به این پردازنده داشته باشیم.

هشت هسته‌ی پردازشی (چهار هسته با معماری کورتکس A73 و چهار هسته با معماری کورتکس A53)

حداکثر سرعت کلاک ۲.۸ گیگاهرتز

معماری ۶۴ بیتی

فرایند تولید ۱۰ نانومتری

حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4 با فرکانس ۱۸۶۶ مگاهرتز

پشتیبانی از دو سیم‌کارت LTE

در کنار این پردازنده، مقامات هواوی از چهار بهبود اساسی در میت ‍۱۰ خبر دادند. این بهبودها عبارتند از: عمر بالای باتری، از بین بردن تأخیرها و کُند شدن نرم‌افزاری گوشی، بهینه‌سازی در زمینه‌ی فناوری 4G و آماده‌سازی گوشی جهت استفاده از فناوری 5G و کیفیت تصویربرداری عالی. لازم به ذکر است که فبلت آینده‌ی هواوی به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی بدون حاشیه نیز مجهز خواهد شد.

میت ۱۰ هواوی حدودا یک ماه پس از رقبایی نظیر گلکسی نوت ۸، ال‌جی وی ۳۰ و آیفون ۸ به بازار عرضه خواهد شد و از این‌رو برای پیروزی بر رقبایش، به برگ برنده‌ی ویژه‌ای نیاز دارد. با این وجود، به نظر می‌رسد این غول در حال پیشرفت چینی، به موارد فوق بسنده خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات