بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم مرداد 1396

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مطالعه 6 دقیقه
در هفته چهار مرداد، به سراغ معرفی پنج بازی دیگر از جمله بازی استراتژی Titanfall: Assault، ماجراجویی Tokaido و بازی معمایی Mazey رفته‌ایم.
تبلیغات

هفته چهارم مرداد در نهایت استودیوی ریسپاون بازی اندروید و آیفون Titanfall: Assault را منتشر کرد و ما نیز در زومجی در سریع‌ترین زمان ممکن این بازی را معرفی کردیم. این هفته همچنین بازی کارتی Tokaido: A Fun Strategy Game را معرفی کرده‌ایم که هرچند لذت بازی کردن نسخه رومیزی آن را ندارد، اما با انیمیشن‌، طراحی‌ زیبا و حالت‌های مختلفی که در اختیارتان می‌گذارد، قادر است شما را مدتی سرگرم کند.

اگر بازی‌های این هفته نظر شما را جلب نکرده‌اند، زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های اندروید رایگان و بهترین بازی های پولی اندروید را معرفی می‌کند. علاوه بر این، با ورود به بخش بازی موبایل می‌توانید سایر بازی‌های معرفی شده در زومجی را مطالعه کنید.

بازی Battle Islands

Battle Islands: Commanders

مقاله‌های مرتبط:

    با اینکه سال‌ها از پایان جنگ جهانی دوم می‌گذرد، هنوز وقایع دردناک آن دوران، انسان‌ها را رها نکرده و توسعه‌دهندگان و فیلم‌سازان نیز با پافشاری، داستان‌هایی جدید را از این وقایع تلخ روایت می‌کنند. بازی Battle Islands: Commanders،‌ اثری دیگر با تکیه بر نبردهای جنگ جهانی دوم است تا در نبردی مشابه با بازی کلش رویال، به شما امکان رقابت با سایر بازیکنان را بدهد. در این بازی باید با کارت‌های خود نیروها را در زمین نبرد مستقر کنید و با ساخت مقر اصلی فرماندهی شرایط را برای رویارویی با حریف مهیا کنید. Battle Islands در زمینه گرافیک و انیمیشن‌ها نیز خوب عمل می‌کند و می‌توانید از مبارزه نیروها با یکدیگر لذت ببرید. تنوع واحدهای نظامی، قابلیت ورود به اتحاد سایر بازیکنان و همینطور لیدربورد، رقابت در این بازی را هدفمند و البته مبتنی بر استراتژی کرده است.

    دانلود بازی Battle Islands: Commanders

    پلی‌استور اپ‌استور ویندوز استور

    بازی Tokaido

    Tokaido: A Fun Strategy Game

    مقاله‌های مرتبط:

      بازی تخته‌ای توکایدو این بار با ظاهری متفاوت به گوشی‌های موبایل آمده و شما را به ماجراجویی متفاوتی در جاده توکایدو مابین دو منطقه کیوتو و ادو می‌برد. در این بازی که از هر دو حالت آنلاین و آفلاین پشتیبانی می‌کند، باید با انتخاب یکی از قهرمان‌های نمایش داده شده، سعی کنید تا نسبت به حریف امتیاز پیروزی را به دست بیاورید. امتیاز‌های پیروزی به روش‌های مختلفی در بازی اهدا می‌شوند و به‌عنوان مثال، با خریداری انواع و اقسام سوغاتی‌ها، جمع کردن تصاویر مکان‌ها و اهدای سکه به زیارتگاه می‌توانید این امتیازها را جمع‌آوری کنید. هر کدام از قهرمان‌های بازی توانایی متفاوتی دارند و با ورود به برخی مکان‌ها می‌توانند از این توانایی استفاده کنند. درحالی‌که یکی از قهرمان‌ها با ورود به زیارتگاه سکه بیشتری را دریافت می‌کند، قهرمان دیگر با خریداری هدایا می‌تواند امتیاز پیروزی بالاتری را کسب کند. توکایدو بازی ۵ نفره‌ای است که پیروزی در آن نیازمند استراتژی و گاهی کمی شانس است تا بازیکنان دیگر وارد اهداف مورد نظر شما نشوند. این بازی اکنون با قیمت ۳.۴۹ دلار برای اندروید و iOS دردسترس قرار دارد.

      دانلود بازی Tokaido: A Fun Strategy Game

      پلی‌استور اپ‌استور

      بازی Titanfall Assault

      Titanfall: Assault

      مقاله‌های مرتبط:

        نبرد تایتان‌ها این بار در بازی Titanfall: Assault با دوربینی ایزومتریک روایت می‌شود و باید در مصاف بازیکنی دیگر، پایلوت‌ها و تایتان‌ها را به جان یکدیگر بیندازید. مشابه با حالت Amped Hardpoint در بازی تایتان فال 2، نبرد در سه منطقه انجام می‌شود و هرتیم باید با گرفتن مناطق بیشتر امتیاز بالاتری را کسب کند. بااین‌حال شما همچنان می‌توانید با حمله به پایگاه دشمن، حریف را با سرعت بیشتری شکست دهید. بازی ترکیبی از دو سبک استراتژی و کارتی است و درنتیجه باید با آزادسازی کارت‌های جدید و باز کردن باکس‌های جوایز، نیروهای بهتری را در زمین مستقر کنید. نکته مهم اما امکان ارتقاء سطح کارت‌ها است که باید با جمع‌آوری پول رایج درون بازی اقدام به جمع آوری آن‌ها کنید. استراتژی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در زمان رقابت در Titanfall: Assault به آن توجه داشته باشید. مانند نسخه کنسولی بازی، نیروها می‌توانند با پرش از روی دیوارها نیروهای حریف را دور زده و خود را به نقاط تسخیر شده برسانند تا با تسخیر مکان‌ها به نفع شما، حریف را به چالش بکشند. این موضوع به‌ویژه در اواخر بازی و حضور تایتان‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، زیرا از بین بردن تایتان‌ها زمان بر است و باید کارت‌های لازم برای مقابله سریع‌ با آن‌ها را داشته باشید. بازی تایتان فال: اسالت اکنون به صورت رایگان برای اندروید و آیفون دردسترس است.

        دانلود بازی Titanfall: Assault

        پلی‌استور اپ‌استور

        بازی Mazey

        Mazey

        مقاله‌های مرتبط:

          یک گوی آبی رنگ و مکعبی که باید با چرخاندن آن،‌ گوی را از داخل جعبه خارج کنید. در بازی Mazey باید با گرفتن گوشه‌های چپ و راست جعبه، جعبه را در دو جهت بچرخانید و شانس خود را برای خارج کردن توپ، امتحان کنید. برای نمایان شدن راه خروج از مارپیچ باید مکعب‌های نارنجی رنگ را جمع کنید. بازی همچنین موانعی را برای جلوگیری از پیروزی در مرحله دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مثلث‌های قرمز رنگی اشاره کرد که با برخورد به آن‌ها شکست می‌خورید و تمام زحمات‌تان به باد می‌رود. در کنار مراحل درگیرکننده، Mazey موسیقی زیبایی دارد که در جریان مراحل پخش می‌شود. استفاده از موسیقی مناسب لذت حل معماهای این بازی پازل را دوچندان کرده است. متأسفانه بازی Mazey در حال حاضر تنها برای iOS منتشر شده و مشخص نیست که در آینده شاهد انتشار آن روی اندروید باشیم یا خیر.

          دانلود بازی Mazey

          اپ‌استور

          بازی Silent World

          Silent World

          مقاله‌های مرتبط:

            دنیایی صدمه دیده از نبردی هسته‌ای و انسان‌هایی که به دلیل رادیواکتیو به جهش‌یافته‌هایی خطرناک تبدیل شده‌اند و با از دست دادن آگاهی خود شروع به حمله به یکدیگر کرده‌اند. بازی Silent World ترکیبی از ماجراجویی و پازل است و شما در نقش شخصیتی با کلاهی عجیب و غریب باید در به‌عنوان آخرین امید به‌دنبال راه‌حل بروید. به دلیل حملات هسته‌ای جهان در تاریکی فرو رفته است و تنها قادر به دیدن هاله‌ای از نور به دور شخصیت اصلی هستید. در جریان بازی تنها سلاح شما برای مقابله با جهش‌یافته‌ها کلاهی است که شخصیت اصلی بر سر گذاشته است. این کلاه به شخصیت اصلی اجازه می‌دهد تا به مدت کوتاهی در کلاه خود پنهان شود و از دست جهش‌یافته‌ها در امان بماند. در این بازی تاریکی محیط باعث شده تا پیدا کردن مسیرهای پر پیچ و خم دشوار شود. در صورتی که به‌دنبال بازی‌ای با محیط تاریک، متفاوت و معمایی می‌گردید، بازی Silent World را تجربه کنید.

            دانلود بازی Silent World

            پلی‌استور

            برای دانلود بازی های موبایل به بخش بازی اندروید، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.

            تبلیغات
            داغ‌ترین مطالب روز

            نظرات

            تبلیغات