اپل احتمالا اسپیکر هوم پاد را امسال به‌طور محدود عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش نشریه‌ی نیکِی، احتمال دارد اسپیکر هوشمند هوم‌پاد اپل در سال جاری به تعداد محدودی در دسترس مشتریان قرار گیرد.
تبلیغات

آرتور لیاو از تحلیل‌گران شرکت فابون سکیوریتیز تایپه، در مقاله‌ای در نشریه‌ی نیکِی نوشته است: «شرکت اینوِنتک اپلاینسز در سال جاری فقط ۵۰۰ هزار واحد از اسپیکر هوم‌پاد اپل را به بازار عرضه خواهد کرد و سهم این محصول در مجموع درآمدزایی امسال کوپرتینویی‌ها، کمتر از یک درصد خواهد بود.»

اینونتک اپلاینسز وظیفه‌ی تولید تعدادی از محصولات اپل از جمله ایرپاد و اسپیکر مورد انتظار هوم‌پاد را بر عهده دارد.

در مقاله‌ی نیکِی، دیوید هو رئیس کمپانی اینونتک اپلاینسز در گفتگو با تحلیل‌گران این‌گونه توضیح داده است: «ما در سال جاری، هوم‌پاد را به بازار عرضه خواهیم کرد؛ اما امسال فروش این محصول به‌طور محدود انجام خواهد شد و امیدواریم که عرضه‌ی آن در سال آینده بهبود یابد.»

بسیاری از علاقه‌مندان به محصولات فناوری و طرفداران برند اپل، از مدت‌ها قبل منتظر عرضه‌ی یک  اسپیکر هوشمند مجهز به دستیار صوتی از جانب این کمپانی هستند. خوشبختانه بلندگوی مبتنی بر دستیار هوشمند سیری اپل، امسال در رویداد WWDC رسما معرفی شد. همچنین انتظار می‌رود فروش این محصول از ماه دسامبر آغاز شود. البته به نظر می‌رسد محصول اپل در این حوزه در جایگاهی پایین‌تر از محصولات رقبای حاضر از جمله گوگل و آمازون قرار گرفته است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، گوگل و آمازون از مدتی قبل اسپیکرهای هوشمند مبتنی بر دستیارهای صوتی خود را به بازار عرضه کرده‌اند. همچنین باید اشاره کنیم که تا به این لحظه، اپل و اینونتک اپلاینسز در مورد گزارش نیکِی هیچ نظری نداده‌اند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات