MSI از ۵ کارت گرافیک سفارشی GTX 1080 Ti رونمایی کرد

یک‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
MSI از کارت‌‌های گرافیک‌ GTX 1080 Ti سفارشی خود رونمایی کرد که توان و خنک‌کننده‌‌های متفاوتی به همراه دارند.
تبلیغات

MSI با کمی تأخیر نسبت به دیگر شرکت‌های سازنده‌ی کارت‌گرافیک از کارت‌گرافیک‌های GTX 1080 Ti خود رونمایی کرد. اگرچه کارت‌های جدید دارای اشکال زیبایی هستند، اما متأسفانه اطلاعات زیادی از مشخصات این کارت‌ها ارائه نشده و تنها یک عکس به نمایش گذاشته شده است. به هر حال شما می‌توانید عکس کارت‌گرافیک‌های جدید GTX 1080Ti از شرکت MSI را که به ترتیب Aero، Armor، Gaming X، Sea Hawk EK و Sea Hawk نام دارند، در تصویر زیر مشاهده کنید.

کارت گرافیک mSi 1080 ti

کارت‌گرافیک رده بالای GTX 1080Ti Gaming X بهترین کارت‌گرافیک هوا خنک است که با خنک‌کننده‌ی TwinFrozr VI و نورپردازی RGB همراه شده است. این کارت دارای برد مدار چاپی سفارشی و مدار VRM (ماژول تنظیم ولتاژ) ۱۰ فاز  است. مدل پایین‌تر Armor نام دارد که از یک مدار چاپی و خنک‌کننده‌ی ساده‌تر استفاده می‌کند. کارت Aero از خنک‌کننده‌ی دمنده استفاده می‌کند که قیمت تمام شده‌ی محصول را به شدت کاهش می‌دهد.

MSI از دو کارت Sea Hawk نیز رونمایی کرده است؛ یکی از این کارت‌ها از خنک‌کننده‌ی مایع ساخته‌شده به‌وسیله‌ی Corsair استفاده می‌کند؛ در حالی که مدل دوم از یک بلاک EKWB نصب‌شده روی کارت برای عبور مایع خنک‌کننده‌ بهره می‌برد. از بلاک EKWB می‌توان در خنک‌کننده‌های مایع دست‌ساز  بهره برد.

در حال حاضر این تمام اطلاعات ما در ارتباط با ۵ کارت معرفی‌شده توسط MSI است، به محض اعلام مشخصات دقیق این کارت‌ها از قبیل قیمت، فرکانس کاری و تصاویر بیشتر، حتما شما را مطلع خواهم ساخت.

 نظر شما در ارتباط با این کارت‌ها چیست؟ آیا خنک‌کننده‌های مایع نظر شما را جلب کرده است؟ یا ترجیح می‌دهید از سیستم هوا خنک در کارت‌های جدید استفاده شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات