ارزش اتریوم باز هم افزایش یافت

شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بهای اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان و رقیب بیت‌کوین، با ادامه روند صعودی خود رکورد تازه‌ای  بر جای گذاشته است.
تبلیغات

پنج‌شنبه گذشته مقارن با جشن شکرگزاری در آمریکا، بهای اتر، ارز دیجیتال بلاک‌چین اتریوم، رکوردی جدید ثبت کرد.

به گزارش پایگاه کوین‌‌مارکت‌کپ، بهای این ارز رمزپایه با رسیدن به ۴۲۵.۵ دلار به بالاترین میزان در تاریخ خود رسیده است. پیش‌تر در ماه ژوئن، بهای این ارز دیجیتال به رقم ۴۱۴.۷۶ دلار رسیده بود.

اتر از ابتدای سال میلادی جاری بیش از ۵ هزار درصد افزایش قیمت تجربه کرده است. این پول، دومین ارز رمزپایه عمده جهان محسوب شده و ارزش بازاری بالغ بر ۴۰ میلیارد دلار دارد.

پیش‌تر مایک نووگراتز، سرمایه‌گذار میلیاردر، پیش‌بینی کرده بود که بهای اتر و بیت‌کوین تا پایان سال میلادی جاری به ترتیب به ۵۰۰ و ۱۰۰۰ دلار خواهد رسید. نووگراتز گفته که سرازیر شدن پول‌های سرمایه‌گذاران به ارزهای رمزپایه از قبیل بیت‌کوین و اتر، بیش از هر چیز ناشی از عدم اعتماد آن‌ها به نهادهای مالی پس از بحران سال ۲۰۰۸ است.

در همین حال، بیت‌کوین کش نیز که اوایل سال‌ جاری در اثر انشعاب در بلاک‌چین اصلی بیت‌کوین ایجاد شده بود، روی مدار رشد قرار دارد. روز گذشته، بهای این ارز با افزایشی ۱۹ درصدی به ۱۷۸۹.۰۵ دلار رسید. این ارز منفک‌شده از بیت‌کوین، در اوایل ماه میلادی جاری توانست برای مدت کوتاهی دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان یعنی اتر را پشت سر بگذارد.

گفتنی است که دیروز در ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت شرق آمریکا، بهای اتر کماکان به رشد خود ادامه داد و با رسیدن به ۴۵۰.۲۳ دلار به رکوردی جدید دست یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات