امکان استفاده از اپلیکیشن مسیریابی سایجیک در فورد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
امکان استفاده از اپلیکیشن موقعیت‌یابی سایجیک در خودروهای فورد، فراهم می‌شود.
تبلیغات

اپلیکیشن موقعیت‌یابی خودروی سایجیک برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و آی‌او‌اس به نخستین اپلیکیشن جی‌پی‌اسی بدل خواهد شد که با استفاده از Sync 3 فورد از صفحات لمسی پشتیبانی می‌کند.

پس از آنکه پشتیبانی از Android Auto‌ و Apple CarPlay به Sync 3 اضافه شد، استفاده از اپ‌لینک فورد رو به کاهش گذاشت؛ با این حال، برای آن دسته از اشخاصی که به سرویس نقشه‌ی گوگل و اپل علاقه‌ای ندارند، فورد خبرهای خوشحال‌کننده‌ای دارد؛ این شرکت توسعه‌ی فناوری اتصال اختصاصی خود را با آغاز همکاری با شرکت‌های دیگری همچون سایجیک، ادامه می‌دهد.

هنگامی که گوشی هوشمندی که اپلیکیشن سایجیک روی آن نصب شده است، از طریق پورت یو‌اس‌بی به یک خودروی سازگار با Sync 3 فورد متصل شود، اپلیکیشن یادشده قادر به تصویر‌کردن نقشه و رابط موقعیت‌یابی خود روی نمایشگر لمسی خودرو خواهد بود؛ در این حالت، اپلیکیشن سایجیک، علاوه‌بر کنترل‌های لمسی به سیستم کنترل صوتی خودرو نیز دسترسی خواهد داشت.

همچنین، نمایشگر گوشی روی یک صفحه‌ی اسپلش قفل خواهد شد تا میزان تمایل راننده به کارکردن با گوشی کاهش یابد و حواس خود را بر رانندگی متمرکز کند؛ البته بسیاری از فناوری‌های مرتبط با پروجکشن اپلیکیشن، کارکرد مشابهی دارند.

ممکن است با نام سایجیک آشنا نباشید؛ اما تعداد کاربران اپلیکیشن موقعیت‌یابی سایجیک، در سراسر دنیا بالغ بر ۱۵۰ میلیون نفر است. از این رو مالکان خودروهای فورد می‌توانند از وجود یک گزینه‌ی موقعیت‌یابی چهارم در کنار سرویس نقشه‌ گوگل، اپل و نقشه‌های مخصوص فورد در Sync 3 بهره ببرند.

انتظار می‌رود سازگاری سایجیک با اپ‌لینک در خودروهای مدل ۲۰۱۸ فورد که به Sync 3 مجهز هستند، فراهم شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات