ساعت های اندروید زد‌تی‌ای در راه‌ هستند

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
زد‌تی‌ای در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی ساعت اندروید جدیدش است.
تبلیغات

اگرچه ساعت‌های سامسونگ نرم‌افزار مخصوص به خود دارند، اما هنوز هم از بزرگان این دسته از فناوری هستند.زد‌تی‌ای شرکتی است که به سبب ساخت گوشی‌های اقتصادی شناخته شده است. اما اکنون این کمپانی ساعت هوشمند خود را وارد بازار خواهد کرد.

لیگزین چنگ، مدیر اجرایی زد‌تی‌ای ایالات متحده در مصاحبه‌ای پیش از شروع نمایشگاه CES 2017 عنوان کرد که این شرکتِ ابزارهای ارتباطی چینی، برنامه‌ریزی کرده است امسال یک ساعت هوشمند با نرم‌افزار پوشیدنی اندروید گوگل به بازار عرضه کند. آن‌ها در حال حاضر با اپراتوری در ایالات متحده شریک شده‌اند که ساعت را به فروش خواهد رساند. این ساعت اتصال LTE خاص خود دارد و می‌تواند مستقل از تلفن کار کند.

شرکت‌ها مایلند مشتریان را در مورد ساعت‌های هوشمندی با امکانات فراوان هیجان‌زده کنند، ساعت‌های هوشمندی که زمانی به‌عنوان جهشی در فناوری شناخته می‌شدند. اما در حال حاضر، بسیاری از شرکت‌ها به ساخت ردیاب‌های فعالیت ارزان و ساده روی آورده‌اند. طیف وسیعی از شرکت‌های پوشیدنی‌های اندروید، تلاش‌های خود را کم کردند و حتی موتو لنوو گفت محتمل نیست که در سال ۲۰۱۷ ساعت هوشمند جدیدی بسازد.

این عدم استقبال مشتریان از ساعت‌های هوشمند در چه حد است؟ در سه‌ماهه‌ی سوم، نسبت به همین دوره‌ی زمانی در سال گذشته، بازار ۵۱ درصد سقوط کرده است. چنگ در مورد ساعت هوشمند زد‌تی‌ای یا شریکانش در ساخت این ساعت، دیگر حرفی نزده است؛ اما بسیار هیجان‌زده به نظر می‌رسید. او گفت: «دیگران آزمایش‌های این ساعت را انجام داده‌اند.»

او گفت مشکلات بسیاری وجود داشتند، مثلا عمر باتری یکی از محدودیت‌های اصلی بود؛ اما این مشکلات حل شده‌اند. عمر باتری، نبود اتصال LTE و سرویس اپراتور مناسب همه مشکلاتی بودند که حل شدند. زد‌تی‌ای به آینده‌ی ساعت هوشمند خود که نازک‌تر است، عمر بیشتری دارد و می‌تواند اتصال LTE برقرار کند، بسیار خوش‌بین است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات