Razer از اولین کیبورد مکانیکی دنیا با کلید‌های یکپارچه رونمایی کرد

دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ریزر (Razer) صفحه کلیدی معرفی کرده که دارای نوع جدیدی از کلیدها است. ریزر این کلیدها را mecha-membrane نام‌گذاری کرده است. در حقیقت، کیبورد یاد شده ترکیبی از کیبوردهای مکانیکی دارای دکمه‌های مجزا و کیبوردهایی است که از دکمه‌های یکپارچه بهره می‌بردند. زومیت را همراهی کنید.
تبلیغات

شرکت نام آشنای ریزر (Razer) از صفحه کلیدی با عنوان Ornata رونمایی کرده که مجهز به نوعی کلید جدید است. این کلیدهای جدید که mecha-membrane نامیده شده‌اند، در حقیقت ترکیبی از کلیدهای مجزای استفاده شده در کیبوردهای مکانیکی (mechanical) و کیبوردهای دارای دکمه‌های یکپارچه (membrane) هستند.

کیبرد razer

طبق اظهارات کارکنان Razer، این کلید دارای بهترین ویژگی‌های هر دو فناوری است. به‌طوری‌که دکمه‌های Ornata، علاوه‌بر داشتن حرکت نرم کیبوردهای غشایی (membrane)، بازخورد لمسی مشابه با دکمه‌های مکانیکی را هم به کاربر القا می‌کنند. شرکت ریزر با استفاده از کلیدهای دارای ارتفاع متوسط، امکان تجربه‌ی تایپ سریع را برای کاربران فراهم کرده است.

کیبرد razer

همان‌طور که از نام این صفحه‌کلید مشخص است، ویژگی‌های بصری زیادی به آن اضافه شده تا ظاهری آراسته داشته باشد. این کیبورد شامل تکیه‌گاه ارگونومیک مچ دست، قابلیت نور پس‌زمینه‌ی RGB موسوم به Chroma، حالت اختصاصی برای بازی‌های رایانه‌ای، امکان فشردن ۱۰ کلید به‌طور هم‌زمان (10key rollover) و امکان فشردن هم‌زمان ۱۰ کلید در حالت anti-ghosting است. کیبورد ریزر Ornate Chroma با قیمت ۹۹.۹۹ دلار و کیبورد ساده‌تر Ornate با قیمت ۷۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات