المپوس لنزهای 25mm F1.2 ،12-100mm F4 پرایم و 30mm F3.5 ماکرو را معرفی کرد

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸
مطالعه 3 دقیقه
المپوس در کنفرانسی در نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ از سه لنز جدید برای خانواده‌ی دوربین‌های بدون‌ آینده‌ی خود رونمایی کرد.
تبلیغات

المپوس لحظاتی پیش لنز‌های جدیدی را برای دوربین‌های بدون آینه‌ی خود معرفی کرد. لنز‌های جدید این شرکت که با برند M.Zuiko Digital ED عرضه می‌شوند، عبارتند از نسخه‌ی پرایم ۲۵ میلی‌متری F1.2 سری Pro، نسخه‌ی ماکرو ۳۰ میلی‌متری F3.5 و در نهایت ۱۰۰-۱۲ میلی‌متری F4 سری Pro.

لنز ۲۵ میلی متری المپوس

لنز پرایم M.Zuiko Digital ED 25mm F1.2 Pro (معادل با ۵۰ میلی‌متری) جدیدترین تلاش المپوس برای عرضه‌ی لنزی بی‌نقص و باکیفیت است. این لنز که از استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و قطرات آب نیز بهره می برد، با ساختار با کیفیت خود، عکس‌های باکیفیت و شفاف را در در کنار فوکوس خودکار سریع و کنترل مناسب پدیده‌ی اعوجاج رنگی (Chromatic Aberration) را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این لنز که از ماه آینده به فروش می‌رسد، برچسب قیمت ۱۱۹۹ دلار را به همراه خواهد داشت.

لنز ۱۰۰-۱۲ میلی متری المپوس

لنز M.Zuiko Digital ED 12-100mm F4 IS PRO نیز نسخه‌ی مناسبی برای استفاده‌ی چندمنظوره است (معادل لنز ۲۰۰-۲۴ میلی‌متری) که بازه‌ی مناسبی را در ابعاد بدنه‌ی کوچک پوشش می‌دهد. با بهره‌گیری از لرزشگیر پنج‌محوره‌ی المپوس، لنز مورد نظر توانایی حذف لرزش‌های موجود را تا ۶.۵ استاپ دارد.

لنز ۱۰۰-۱۲ میلی متری المپوس

حداقل فاصله‌ی مورد نیاز برای فوکوس در حالت ۱۲ میلی‌متر، برابر با ۱.۵ سانتی‌متر است که این عدد در حالت ۱۰۰ میلی‌متری لنز به ۲۷ سانتی‌متر می‌رسد. استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و قطرات آب نیز از دیگر ویژگی لنز ۱۰۰-۱۲ میلی‌متری جدید المپوس است. این لنز با قیمت ۱۲۹۹ دلار از ماه نوامبر (آبان) به فروش می‌رسد.

لنز ۳۰ میلی متری المپوس

در نهایت نیز المپوس در کنفرانس خود، از لنز ماکرو M.Zuiko Digital ED 30mm F3.5 پرده‌برداری کرد. این لنز که از قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز بهره می‌برد، توانایی حداکثر بزرگ‌نمایی ۱.۲۵ برابر را دارد. المپوس در خصوص این لنز ادعا کرد که سرعت فوکوس سریع‌تری نسبت به نسخه‌های پیشین دارد. لنز ماکرو جدید المپوس نیز از ماه آینده با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد.  

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات